    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 15 Jan 2016 12:09:38 -0800 (PST)
    Subject: Re: "Termotransfer" chemiczny (na zimno)
    From: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu piątek, 15 stycznia 2016 20:18:44 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > Nie odbieraj mojego marudzenia jako jakiegoś ataku - wręcz przeciwnie,
    > doceniam że ktoś robi jakieś eksperymenty, itp. To bardzo fajnie.
    > Zastanawiam się tylko nad tym zachwytem względem zwykłego termatransferu
    > - jakby włączenie laminatora było jakimś problemem :)

    Masz laminator (zapewne dostosowany), jego włączenie nie jest dla Ciebie problemem,
    ok, zgoda. Weź jednak pod uwagę, że legiony całe elektroników robi płytki mozolnie
    prasując je żelazkiem, ileś planuje zakup laminatora, jego przeróbki... opisana
    przeze mnie metoda daje im lepsze efekty bez tegoż laminatora i bez konieczności
    używania żelazka (bywa, że kłopotliwej w warunkach 'elektronik lat 15 i ukochane
    żelazko mamusi z poteflonem na stopie').

    > Natomiast prawdziwym "postępem" byłoby drukowanie bezpośrednio via
    > drukarka laserowa. Czyli termotransfer "direct" :)

    Są w necie projekty, nawet całkiem szczegółowe widziałem, więc jest to możliwe. Tyle,
    że wymagają zakupu laserowej drukarki i jej przerobienia tylko pod to zastosowanie.
    Przy braku pewności, że to faktycznie zadziała i że bęben drukarki się nie rozpadnie
    (w sensie funkcjonalnym) po trzech płytkach na krzyż... no jakoś nie mam śmiałości :)