  • Data: 2014-08-23 17:33:24
    Temat: Re: Termostat - cross post ( pojechało to też na Fizyce)
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Aug 2014 10:21:14 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    /AVR221.zip

    >Ale o co chodzi ? Regulator PID jest jak najbardziej wlasciwy.
    >Tylko ze do niego trzeba analogowo sterowany element wykonawczy, czyli
    >np grzejnik regulowany w miare szybkim PWM.
    >W zamian uzyskamy dosc stabilna temperature.

    czlowiek zrobil REGULATOR DWUPOLOZENIOWY. Pyta dlaczego tak dziala a
    nei inaczej. Zamiast wyjasnienia, doradzaja: Zrob PID

    Przypomina mi sie stary dowcip: dyrektor mowi do seretarki: "Pani
    Krysiu, niech pani rozesle zawiadomienie ze we wtorek jest zebranie".
    Sekretarka: "Panei dyrektorze, pisze sie wtorek czy ftorek?"
    Durektopr: "Niech pani napisze ze we srode"

    A.L.