  • Data: 2013-12-12 12:15:05
    Temat: Re: Termopara - jak to używać
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-12 00:48, k...@g...com pisze:

    > Nie kręcił by się. No chyba że byłby na napięcie takie jakie daje termopara, czyli
    jakieś miliwolty. Takie termopary napięcia dają bardzo niskie. Za to prądy spore. Jak
    byś rozkręcił zawór i dostał się do cewki to byś zobaczył że była tam bardzo mało
    zwojów grubego drutu. A przemysłowym zaworze gazowym Junkersa drut był w okolicach
    2mm2 a zwojów kilkadziesiąt. tak bliżej 30 niż 90.

    Pisałem o stosie. Kilkadziesiąt termopar w szereg dałoby już wolty :)

    --
    pozdrawiam
    MD