eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
  • Data: 2010-11-30 21:07:41
    Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Przypominam (niektórym :-) i uświadamiam (pozostałych), że reklamacja ma
    > również charakter majątkowy, zwany odszkodowaniem. W zasadzie, zgodnie
    > ze stosownym rozporządzeniem, coś bez żądania odszkodowania nie powinno
    > być potraktowane jako reklamacja :-)

    Nie może być! No przecież sam słyszałem na sali sądowej, jak prawnik
    wynajęty przez ś.p. Tele-2 Polska, a później wraz z dobrodziejstwem
    inwentarza oddelegowany do kompromitowania Netii SA, wywodził, jak to
    jego klient reklamację przyjął i uwzględnił w całości, a do żądania
    odzkodowania nie ustosunkował się tylko dlatego, ponieważ w regulamin
    (i kulturta korporacyjna) klienta nie przewiduje żadnych odszkodowań.

    > Polecam lekturę § 2 pkt. 1 lit. 7
    > http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf

    Tako też i ja uczyniłem.

    Jarek

    --
    Ja chciałem powiedzieć, że nasz prezes wszystkie rozliczenia bardzo
    dobrze prowadzi. Jak tylko coś na przykład jest komu winien, to zaraz
    odda. W ogóle to nigdy nic nie jest winien, bo jest w tych sprawach
    dbający. Firmę prowadzi dobrze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: