eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
  • Data: 2010-11-30 21:44:31
    Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:id3ne1$8ri$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-11-30 19:35, brum pisze:
    >
    >>> Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na
    >>> www.tp
    >>> I co???????????
    >>> I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.
    >>
    >> na rozpatrzenie reklamacji operator ma 30 dni
    >> jest to kuriozum, aby czekac 30 dni na zalatwienie sprawy, ktora zajmuje
    >> lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
    >> jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do
    >> rozpatrzenia
    >> reklamacji, wiec traca wszyscy
    >>
    >>
    >
    > Przypominam (niektórym :-) i uświadamiam (pozostałych), że reklamacja ma
    > również charakter majątkowy, zwany odszkodowaniem. W zasadzie, zgodnie ze
    > stosownym rozporządzeniem, coś bez żądania odszkodowania nie powinno być
    > potraktowane jako reklamacja :-)

    Jestem minimalistą. Zadowoliłbym się aktywacją usługi.
    I te ścierwa przysyłają mi non stop reklamy. Załóż sobie
    neostradę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    PO MOIM TRUPIE.

    wiatrak

    wiatrak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: