eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
  • Data: 2010-11-30 20:39:26
    Temat: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-30 19:35, brum pisze:

    >> Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
    >> I co???????????
    >> I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.
    >
    > na rozpatrzenie reklamacji operator ma 30 dni
    > jest to kuriozum, aby czekac 30 dni na zalatwienie sprawy, ktora zajmuje
    > lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
    > jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do rozpatrzenia
    > reklamacji, wiec traca wszyscy
    >
    >

    Przypominam (niektórym :-) i uświadamiam (pozostałych), że reklamacja ma
    również charakter majątkowy, zwany odszkodowaniem. W zasadzie, zgodnie
    ze stosownym rozporządzeniem, coś bez żądania odszkodowania nie powinno
    być potraktowane jako reklamacja :-)

    Polecam lekturę § 2 pkt. 1 lit. 7
    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/20/25/2025.pdf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: