eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaTepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "brum" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
    Date: Tue, 30 Nov 2010 19:35:16 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <id3g54$fn7$1@news.onet.pl>
    References: <id2lmb$d5l$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
    NNTP-Posting-Host: gx.telekomns.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1291142116 16103 95.48.246.218 (30 Nov 2010 18:35:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Nov 2010 18:35:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 101130-1, 2010-11-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232812
    [ ukryj nagłówki ]

    > 26.11.2010 dzwonię na błękitną i nieśmiało przypomminam o braku aktytwacji
    > usługi. Oczywiście wcześniej sprawdzam na www i próbuje wstukać kodem
    > *15#. Pani obiecuje interwencję.

    w tym momencie nalezy zadzwonic ponownie i sprawdzic czy do zgloszenia
    zostala dopisana interwencja
    jesli tak, czekamy dwa dni, jesli nie, od razu skladamy skarge na pracownika
    i reklamacje na brak realizacji uslugi

    > 28.11.2010 Próbuję złożyc reklamację na 19393. Pierwszy konsultant po
    > wymówieniu przeze mnie słowa REKLAMACJA, odkłada słuchawkę nawet nie
    > słuchając czego ona ma dotyczyć.

    mozna zalozyc, ze rozlaczenie bylo przypadkowe, ale nie postawilbym na to
    grosza

    > Facet poci sie jak może, żeby tej reklamacji nie przyjąć. Tłumaczy mi, ze
    > reklamacji złożyc nie mogę, bo może ona dotyczyć tylko wysokości opłat.

    i zamiast brnac dalej nalezy podziekowac i zlozyc skarge do prezesa uke wraz
    z nagraniem rozmowy
    nastepnie zadzwonic jeszcze raz (wzglednie do skutku) i zlozyc reklamacje na
    brak realizacji uslugi

    > Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
    > I co???????????
    > I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.

    na rozpatrzenie reklamacji operator ma 30 dni
    jest to kuriozum, aby czekac 30 dni na zalatwienie sprawy, ktora zajmuje
    lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
    jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do rozpatrzenia
    reklamacji, wiec traca wszyscy


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: