-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "brum" <b...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Tepsa i ACR. Ręce opadają. (długie)
Date: Tue, 30 Nov 2010 19:35:16 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 35
Message-ID: <id3g54$fn7$1@news.onet.pl>
References: <id2lmb$d5l$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
NNTP-Posting-Host: gx.telekomns.pl
X-Trace: news.onet.pl 1291142116 16103 95.48.246.218 (30 Nov 2010 18:35:16 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Nov 2010 18:35:16 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Antivirus: avast! (VPS 101130-1, 2010-11-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232812
[ ukryj nagłówki ]> 26.11.2010 dzwonię na błękitną i nieśmiało przypomminam o braku aktytwacji
> usługi. Oczywiście wcześniej sprawdzam na www i próbuje wstukać kodem
> *15#. Pani obiecuje interwencję.
w tym momencie nalezy zadzwonic ponownie i sprawdzic czy do zgloszenia
zostala dopisana interwencja
jesli tak, czekamy dwa dni, jesli nie, od razu skladamy skarge na pracownika
i reklamacje na brak realizacji uslugi
> 28.11.2010 Próbuję złożyc reklamację na 19393. Pierwszy konsultant po
> wymówieniu przeze mnie słowa REKLAMACJA, odkłada słuchawkę nawet nie
> słuchając czego ona ma dotyczyć.
mozna zalozyc, ze rozlaczenie bylo przypadkowe, ale nie postawilbym na to
grosza
> Facet poci sie jak może, żeby tej reklamacji nie przyjąć. Tłumaczy mi, ze
> reklamacji złożyc nie mogę, bo może ona dotyczyć tylko wysokości opłat.
i zamiast brnac dalej nalezy podziekowac i zlozyc skarge do prezesa uke wraz
z nagraniem rozmowy
nastepnie zadzwonic jeszcze raz (wzglednie do skutku) i zlozyc reklamacje na
brak realizacji uslugi
> Reklamację na niewykonanie usługi w końcu przyjął, pojawiła się na www.tp
> I co???????????
> I dalej nic. Jak nie działało tak nie działa.
na rozpatrzenie reklamacji operator ma 30 dni
jest to kuriozum, aby czekac 30 dni na zalatwienie sprawy, ktora zajmuje
lacznie nie wiecej niz godzine (liczac caly proces)
jednoczesnie operator musi zaangazowac dodatkowo pracownika do rozpatrzenia
reklamacji, wiec traca wszyscy
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.10 18:35 brum
- 30.11.10 18:51 ArturW
- 30.11.10 19:55 brum
- 30.11.10 20:39 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 30.11.10 21:07 Jarosław Sokołowski
- 30.11.10 21:39 wiatrak
- 30.11.10 21:39 wiatrak
- 30.11.10 21:40 wiatrak
- 30.11.10 21:41 wiatrak
- 30.11.10 21:44 wiatrak
- 30.11.10 22:26 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 30.11.10 22:27 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 30.11.10 22:29 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 01.12.10 00:19 Jarosław Sokołowski
- 03.12.10 18:08 WAM
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=