  • 11. Data: 2009-09-21 11:33:25
    Temat: Re: Temat oponowy - Battlax BT020 czy warto?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:10, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Nie jestem bo nie miałem okazji jeździć na czymś innym niż te cholerne
    > BT020, straciłem do nich zaufanie po tych niespodziankach na mokrymbo
    > trzeba jechać jakby jechało się po lodzie. Jedynie co za nimi
    > przemawia to żywotność bo to chyba jedyne opony nie do zdarcia.
    Ile bedzie Cie kosztowac naprawa motocykla i (puk puk, w niemalowane)
    siebie jesli BT Ci puszcza na mokrym?

    Jezdzilem BT na Fujarze i mam o nich jak najgorsze zdanie. Slizgaja
    sie zawsze, maja waski zakres krytyczny i sa malo przewidywalne. Na
    drugim biegunie jest Lesor, ktory je zachwala z powodu ze poniewaz
    uwaza je za dobre gumy. Nie, nie chce zaczynac dyskusji jeszcze
    raz :).

    Potem zalozylem Diablo Strada. Bardzo porzadne kapcie. Dawaly rade na
    suchy i mokrym. Zmienilem po jakichs 10 kkm. Zalozylem PR2CT o ktorych
    mam najlepsza opinie z calej trojki. Trwale (!), dobry feedback,
    szeroki zakres krytyczny, przewidywalne i sporo wybaczaja. Poki co mam
    nawiniete jakies 12 kkm i tyl sie zaczyna konczyc. Ale ja nie
    oszczedzam tylnej opony.

    Aktualnie turlam sie w K12S na Metzelerach Z6 Intertact. Moze i lepsze
    na suchym niz 2CT ale na mokrym szybciej traca przyczepnosc. Nie mam
    do nich tak duzego zaufania jak do 2CT. Z drugiej strony drynda jest
    tak samo mocna jak FJR a po 5kkm nie widac za bardzo sladow zuzycia.
    Aha - tez maja waski zakres krytyczny i trzeba sie pilnowac.

    Tyle mojego.

    pzdr, dr
    K12S/525

  • 12. Data: 2009-09-21 11:34:18
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:29, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > No to pewnie tak, gdzies mi się obiło ze były niedwuskładnikowe.> nie wiem ile
    zrobisz, ja zrobiłem na swoich jakieś 6k i nie było śladu

    > No to fajno, teraz w takim razie inne pytanie, PR2 czy Angel ST?

    tylko, że Angel ST są dość świeże z nazwy, więc opinii będzie mało.
    nie wiem co zostało w nich zmienione ale wyczytałem, że to Diablo
    Strada jest.

    > A jaki bo chyba coś ominąłem? Buse?

    nie, gixera litrowego k5. nie chce mi się w tym góglu, ręcznie
    sygnatury dopisywać, a nie znalazłem miejsca na stałą dla grup
    dyskusyjnych (www).

    - gildor

  • 13. Data: 2009-09-21 11:43:02
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:33, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Ile bedzie Cie kosztowac naprawa motocykla i (puk puk, w niemalowane)
    > siebie jesli BT Ci puszcza na mokrym?

    Pewnie więcej niż komplet nowych PR2CT ;-) Teraz przy wywrotkach to
    najbardziej boje się o rame a nie jakies tam plastiki, tłumiki czy
    sety :-(
> [...]
    > drugim biegunie jest Lesor, ktory je zachwala z powodu ze poniewaz
    > uwaza je za dobre gumy. Nie, nie chce zaczynac dyskusji jeszcze

    No właśnie ta dyskusja była dla mnie inspiracją do rozpoczęcia tej
    dyskusji :-) Zawsze jest ktoś komu jest dobrze i dlatego to mnie
    zastanowiło, swojej opinii, że jeździło mi się dobrze nie biorę pod
    uwagę bo ja jestem dupa i pewnie jeździć nie umiem.
> [...]
    > szeroki zakres krytyczny, przewidywalne i sporo wybaczaja. Poki co mam
    > nawiniete jakies 12 kkm i tyl sie zaczyna konczyc. Ale ja nie

    Co uznajesz przez zakres krytyczny? Np. lekkie odpływanie? A jak
    wygląda tył przy samym końcu, bo u mnie na BT020 to już mocny kwadrat
    i się dziwnie czuję na winklach. Na chłopski rozum przy
    dwuskładnikowych kwadratowienie powinno być mniejsze?
> [...]
    > tak samo mocna jak FJR a po 5kkm nie widac za bardzo sladow zuzycia.
    > Aha - tez maja waski zakres krytyczny i trzeba sie pilnowac.

    Czyli kolejny gracz, coś pomiędzy BT020 a 2CT? Właśnie w motoriście
    chłopaki polecali mi Z6.
    > Tyle mojego.

    Dzięki :-)

    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-09-21 11:43:44
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 21 Wrz, 12:50, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    >Tyle że imbryk jest trochę słabszy chociaż nie szaleję to zależy mi na
    >żywotności opon. Ja wiem że albo długość życia albo przyczepność ale
    >chodzi mi o coś o najlepszym stosunku przebiegu/przyczepności na
    >suchym/mokrym.
    No i wlasnie PR2CT sa z guglania rozsadnym kompromisem pomiedzy
    przyczepnoscia i wytrzymaloscia.

    >Jakbym robił w sezonie 6kkm to może bym i kupił coś co wytrzyma jeden
    >sezon ale, że robię trochę więcej to chcę coś bardziej żywotnego.
    No dobra ale czym jezdzisz? :)
    Bo kawa ma 143 kuce i mimo wszystko sa polecane.

    PS

    U Gildora przez moment w stopce byl gixxer 1l a teraz cisza, ciekawe.
    BTW czy to nie byl wlasnie Gildor z twojego posta? :)
    Bylby niezly numer.
    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 15. Data: 2009-09-21 11:46:01
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:34, gildor <m...@g...com> wrote:

    > tylko, że Angel ST są dość świeże z nazwy, więc opinii będzie mało.
    > nie wiem co zostało w nich zmienione ale wyczytałem, że to Diablo
    > Strada jest.

    Przed chwilą wyczytałem, że to nowość 2009 i chyba też z tego powodu
    sobie odpuszczę. Teraz się miotam między Z6 a 2CT.

    > nie, gixera litrowego k5. nie chce mi się w tym góglu, ręcznie
    > sygnatury dopisywać, a nie znalazłem miejsca na stałą dla grup
    > dyskusyjnych (www).

    To dobrze bo myślałem już, że jakis skuter 2T.

    Co do sygnatury to gugiel chyba nie ma czegoś takiego.

    --
    Artur

  • 16. Data: 2009-09-21 11:49:30
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:43, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > PS
    >
    > U Gildora przez moment w stopce byl gixxer 1l a teraz cisza, ciekawe.

    co ciekawe? zmeiniłem czytnik z powodu że zmieniłem i tu nie widze
    możliwości zrobienia stałej sygnatury. chyba, że ktoś wie jak. w
    góglu. na wwuwuwu

    > BTW czy to nie byl wlasnie Gildor z twojego posta? :)
    > Bylby niezly numer.

    hą? jakiego posta?

    - gildor

  • 17. Data: 2009-09-21 11:49:32
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:43, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:

    > No i wlasnie PR2CT sa z guglania rozsadnym kompromisem pomiedzy
    > przyczepnoscia i wytrzymaloscia.

    No tak ale warto sprawdzić opinię innych, może coś innego się
    znajdzie.

    > No dobra ale czym jezdzisz? :)
    > Bo kawa ma 143 kuce i mimo wszystko sa polecane.

    Kawom ZZR 1200, kuce jak kuce ale przy zjadaniu opon ważniejszy chyba
    jest moment.

    Nie rozumiem o co chodzi?

    --
    Artur

  • 18. Data: 2009-09-21 11:51:09
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    r.googlegroups.com...
    >Co do sygnatury to gugiel chyba nie ma czegoś takiego.
    Oj chyba ma, ustawienia i wybor podpisu. gmail dodaje go do kazdej wysylanej
    wiadomosci takze na grupy.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 19. Data: 2009-09-21 12:00:13
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > BTW czy to nie byl wlasnie Gildor z twojego posta? :)
    > Bylby niezly numer.
    A to nie ty pisales o uszkodzony gixerze na A2?
    Sprawdze jeszcze raz.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 20. Data: 2009-09-21 12:01:21
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:46, Artur Zabroński <a...@g...com> wrote:

    > Przed chwilą wyczytałem, że to nowość 2009 i chyba też z tego powodu
    > sobie odpuszczę. Teraz się miotam między Z6 a 2CT.

    ale diablo strada nie jest. a to to samo.
    michały też już teraz nie mają pilot sportów. ja nie widze. teraz jest
    pilot power w różnych odmianach.

    > To dobrze bo myślałem już, że jakis skuter 2T.

    jeszcze nie. a są M3 do skuterów?

    > Co do sygnatury to gugiel chyba nie ma czegoś takiego.

    dla maila ma

    - gildor