  • Data: 2013-02-08 15:03:21
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-02-08, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Znaczy dzigit na moto i halt?

    Chyba tak, raz udalo mi sie wyciagnac od policjanta, ze kontroluja bo wielu
    na motocyklach jezdzi bez prawka. Jak sie okazalo pozniej 100 PLN o ktorych
    nawet nie wiedzialem bo moto pozyczone sobie zabral chociaz wszystko bylo OK :-)

    > To może coś się wyjaśni.

    Tego sam jestem ciekaw.

    > Heh, może i to zrozumiesz. Do mnie tam kiedyś nocną porą z długą
    > wyskoczyli. Nie, nie uciekałem. Później się dowiedziałem o co chodziło.

    To moze i tez bym zrozumial, zreszta kiedys tez w jakiejs wsi zatrzymal mnie
    policjant nie chcial dokumentow ani zebym dmuchal, kazal otworzyc bagaznik,
    zajrzal, zapytal co jest w tej torbie i kazal jechac.

    Chyba tez bys nie byl zadowolony jakby Cie rano zatrzymali ma malej uliczce
    po ktorej chodzi sporo osob bo jest pare szkol w okolicy i kazali pokazywac
    co masz w bagazniku, kieszeniach i przegladali Ci portfel?

    --
    Artur
    ZZR 1200