  • Data: 2013-02-08 17:49:01
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 17:29:46 UTC+1 użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Daruj, ale w takie opowieści to ja już nie uwierzę. Słyszałem o
    >
    > metodach w postaci gotówki na tankowanie w DR na okoliczność próby
    >
    > uniknięcia mandatu, ale:

    Ale nie musisz wierzyc a ja wcale nie mam zamiaru Cię przekonywac, ze tak było bo o
    tej stowce dowiedzialem sie pare dni pozniej.

    > 1. bezpodstawne zatrzymanie

    A to podstawa nie jest kontrola? :-)

    > 2. motocykl
    >
    > 3. pożyczony
    >
    > 4. pieniądze w DR o których nie wiedziałeś
    >
    > 5. zginęły przy kontroli
    >
    > 6. wszytko było ok
    >

    > Za dużo. Owszem, w kontrole motocyklistów bez PJ wierzę itd., ale
    >
    > powyższy zestaw to jednak...

    No coz :-)

    > A co ma do tego zadowolenie? Masz częste kontrole to nie powinieneś się
    >
    > dziwić. Ja nie mam i taka 'kontrola' była dla mnie niejakim
    >
    > zaskoczeniem, niemniej uznałem, że najwidoczniej miała jakieś
    >
    > uzasadnienie (zaskoczony formą byłem, fakt).

    Kontrole mnie nie dziwia, przeszukanie jednak tak. Zadowolenie? A jakby Ci taka akcje
    pod domem zrobil i pozniej by sasiedzi na Ciebie patrzyli jak na przestepce no bo jak
    go policja zatrzymala to pewnie bandyta i zlodziej to nadal bys uwazal ze jest OK?

    > BTW - ciesz się, że nie miałeś takiej kontroli w USA i ja to piszę
    >
    > na poważnie.

    A USA to jakas wyrocznia jest i wzor normalnosci?

    --
    Artur
    ZZR 1200