  • Data: 2013-02-08 18:48:09
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-08 17:49, a...@g...com pisze:

    > Ale nie musisz wierzyc a ja wcale nie mam zamiaru Cię przekonywac, ze tak było bo o
    tej stowce dowiedzialem sie pare dni pozniej.

    Tym bardziej nie uwierzę.

    > A to podstawa nie jest kontrola? :-)

    Nie. W kontekście dyskusji musi być jakieś inne uzasadnienie. Kontrola
    dla kontroli to rzecz od dawna niespotykana - nawet w Polsce.

    > Kontrole mnie nie dziwia, przeszukanie jednak tak. Zadowolenie? A jakby Ci taka
    akcje pod domem zrobil i pozniej by sasiedzi na Ciebie patrzyli jak na przestepce no
    bo jak go policja zatrzymala to pewnie bandyta i zlodziej to nadal bys uwazal ze jest
    OK?

    Tak, ok :) Sąsiedzi mnie znają i przy takiej akcji prędzej by były
    pytania o co chodzi, niż traktowanie mnie jako przestępcy, złodzieja
    itd. Gdyby służby przedobrzyły, to bym dochodził odszkodowania.

    > A USA to jakas wyrocznia jest i wzor normalnosci?

    Po dwakroć nie i dlatego o tym wspomniałem.