    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Date: Thu, 07 Feb 2013 21:50:44 +0100

    W dniu 2013-02-07 21:21, hisjusz pisze:
    > http://www.tvn24.pl/prosto-z-polski,18,m/policjantka
    -bez-prawka-autem-do-pracy,2189.html

    > Dobre jest wytłumaczenie mł. insp;]
    > Najgorzej że w tym całym burdelu tracą prawdziwi stróże prawa bez
    > których mieli byśmy prawdziwy dziki zachód;/

    Co do policjantki - cóż, ludzie są różni. No, ale komendant powinien
    sprawę wyjaśnić od ręki, a to co powiedział kwalifikuje się do
    zwolnienia co najmniej z funkcji kierowniczej, że o ewentualnej
    degradacji nie wspomnę.

    BTW - co się stało, że ostatnio suki prewencji ze szkółki
    w Piasecznie (DC, Puławska 44, Nowa Iwiczna) nie przekraczają
    prędkości? O tym, że zajęli się co bardziej debilnymi zachowaniami
    kierowców już pisałem jakiś czas temu, ale teraz dodatkowo
    zwolnili do ograniczeń. Nie widziałem tego od czasów W. Wierzbickiego,
    kiedy był Naczelnikiem stołecznego WRD.