  • Data: 2013-02-08 00:05:35
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 23:47:35 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Znam szansę wygranej w lotto. Znajdziesz to nawet w archiwum. Nawet za
    > czasów milicji nie udało mi się być tak często kontrolowanym
    > bezpodstawnie.

    Ty wypadki podobno widujesz czesciej niz srednia krajowa przewiduje, to co
    sie dziwisz ze kto inny jest kontrolowany czesciej ?

    Raz na 3 miesiace to zadne przesladowanie, ot mial rzetelny komisariat w
    poblizu i jezdzil przez ich ulubione punkty, latwiej w to uwierzyc niz w
    ogladanie nadmiernej ilosci wypadkow :-P

    J.