  • Data: 2013-02-07 22:32:10
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 21:50:44 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Co do policjantki - cóż, ludzie są różni. No, ale komendant powinien
    > sprawę wyjaśnić od ręki, a to co powiedział kwalifikuje się do
    > zwolnienia co najmniej z funkcji kierowniczej, że o ewentualnej
    > degradacji nie wspomnę.

    Skoro sobie pozwala - to widac pozycje ma mocna :-P

    zreszta o co chodzi - zaden patrol jej nie zatrzymal, sprawy nie ma :-P

    > BTW - co się stało, że ostatnio suki prewencji ze szkółki
    > w Piasecznie (DC, Puławska 44, Nowa Iwiczna) nie przekraczają
    > prędkości? O tym, że zajęli się co bardziej debilnymi zachowaniami
    > kierowców już pisałem jakiś czas temu, ale teraz dodatkowo
    > zwolnili do ograniczeń. Nie widziałem tego od czasów W. Wierzbickiego,
    > kiedy był Naczelnikiem stołecznego WRD.

    A co sie mialo stac - myslisz ze dlugo demokratyczna wladza wytrzyma ataki
    w mediach ? Wyda sie dekret i zagrozi zwolnieniem z funkcji kierowniczej i
    degradacja :-P

    A teraz wlokacy sie przepisowo policmajstrzy beda musieli reagowac na
    wszystkich ktorzy ich wyprzedzaja i tak osiagniesz swoja kapelusznicza
    szczesliwosc :-P

    A reszte ostrzegalem - nie donoscie na policjantow, bo to sie zle skonczy.
    No i macie :-P

    A teraz jedyna nadzieja ze w koncu zaczna poslow intensywnie lapac.
    Moze pokaza ze maja jaja i podniosa predkosci a nie uszy po sobie i 40 na
    tempomat :-P

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/galeria/418722,1
    ,lubia-przycisnac-i-nie-placic-oto-poczet-najwiekszh
    -piratow-z-sejmowej-lawy-galeria-zdjec.html

    Kto sprawdzi jak glosowali w sprawie fotoradarow ? :-P

    J.