  • Data: 2013-02-07 22:52:36
    Temat: Re: Temat jazdy bez prawka przez Policję
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-07 22:32, J.F. pisze:

    > Skoro sobie pozwala - to widac pozycje ma mocna :-P

    Widzisz, trollowanie to łatwa sprawa. Próba dążenia do normalności
    itd. jest dużo cięższa.

    > zreszta o co chodzi - zaden patrol jej nie zatrzymal, sprawy nie ma :-P

    Otóż to - złapią za rękę na gorącym uczynku, to powie, że nie jego/jej.
    Tak właśnie wygląda akceptacja patologii.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A co sie mialo stac - myslisz ze dlugo demokratyczna wladza wytrzyma ataki
    > w mediach ? Wyda sie dekret i zagrozi zwolnieniem z funkcji kierowniczej i
    > degradacja :-P

    Zdaje się, że przeoczyłeś co podkreślone. Pozostaje Ci tylko
    trollowanie.

    > A teraz wlokacy sie przepisowo policmajstrzy beda musieli reagowac na
    > wszystkich ktorzy ich wyprzedzaja i tak osiagniesz swoja kapelusznicza
    > szczesliwosc :-P

    Głupiś - nawet chciałem Ci dać 'ślady' z Puławskiej i okolic, ale znowu
    'wspaniały' Yanosik zwrócił całe 822 bajty za dzień.

    > A reszte ostrzegalem - nie donoscie na policjantow, bo to sie zle skonczy.
    > No i macie :-P

    Nawet wtedy nie jeździli 'wszyscy po 100 na 3 pasach itd - Twoje',
    tylko ~70 na 50. Bydle głupio klepało 90 - no, ale to jak zwykle.

    > A teraz jedyna nadzieja ze w koncu zaczna poslow intensywnie lapac.
    > Moze pokaza ze maja jaja i podniosa predkosci a nie uszy po sobie i 40 na
    > tempomat :-P

    Prędkości tam gdzie można są od dawna podnoszone. Na przekroczeniu już
    wiele osób wpadło (w tym policjanci).

    > http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/galeria/418722,1
    ,lubia-przycisnac-i-nie-placic-oto-poczet-najwiekszh
    -piratow-z-sejmowej-lawy-galeria-zdjec.html

    > Kto sprawdzi jak glosowali w sprawie fotoradarow ? :-P

    "W styczniu 15 parlamentarzystów złamało przepisy drogowe i zasłoniło
    się immunitetem - donosi RMF FM. Łącznie dostali oni 20 mandatów,
    których nie zapłacili. Stacja zauważa, że do tej pory zdjęcia poselskich
    samochodów lądowały w koszu - teraz ITD wysyła je do prokuratora
    generalnego, który przekazuje je potem do marszałek Sejmu..."