  • Data: 2013-12-22 07:51:25
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoś podejrzanie szybko potaniały...
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:lkq0057j3sck$.sg764cfwoi9v$.dlg@40tude.net...

    > No bo po co to komu ? Do TV ?

    Nie do TV. TV nawet do zwyklych telewizorow HD daje relatywnie slaby obraz.

    Czeka na BD w 4k, ewentualnie mozesz ogladac swoj material, zwlaszca
    zdjecia. I ten egzemplarz za tysiac zielonych do zdjec wlasnie sie nadaje.

    Dopoki nie bedzie software'u sprawa nie ruszy, ale to dopiero przed
    nami, jesli w ogole. Przypuszczanie, ze juz stanialo to jakas porazajaca
    naiwnosc. W przypadku zwyklych lcd tez przeciez pojawialy sie na rynku
    superancko nisko wycenione oferty, z tym, ze mialy okreslone problemy bo
    zaoszcedzono na zbyt wielu komponentach. Dokladnie to samo co w przypadku
    tego egzemplarza - badziew za badziewna cene. W ameryce tandete sie tak
    wlasnie sprzedaje. Wazne by rozmiar byl.