  • Data: 2013-12-23 02:00:01
    Temat: Re: Telewizory 4K jako? podejrzanie szybko potaniały...
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Dec 2013 01:12:48 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >dokładnie.
    >Z powodu remontu od pół roku TV mam w kartonie. Tzn. mam taki
    >"remontowy" 14" usyfiony w tym bałaganie.
    >Ale z 3 osób w domu, tylko ja go używam.
    >
    >Tzn. włączam sobie na TVn24 i słucham ; Tusk, Jarosław, Jarosław, Tusk,
    >dzieci poczęte, Tusk, dzieci poczęte, Jarosław, Ziobro, Jarosław, Tusk,
    >Hofman, dzieci poczęte...
    >
    >I tak do usrania.

    Gdy tygodnik Polityka ukazywal sie jako ogromna plachta papieru, na
    pierwszej stronie, w parwym gornym rogu, byl rysuneczek Szymona
    Kobylinskiego.

    Na jednym takim rysuneczku byl telewizor, w telewizorze dwie glowy.
    Jedna glowa mowi do drugiej: "I pomyslec Towarzyszu, ze juz niedlugo
    telewidzowie beda mogli ogladac nasza dyskusje w kolorze!"

    Widac czasy sie nei zmieniaja

    A.L.