  • Data: 2013-12-23 01:12:48
    Temat: Re: Telewizory 4K jakoœ podejrzanie szybko potaniały...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jeszcze nic.
    > Dopiero matryce 16K sprawiš , że bedzie można doznać orgazmu oglšdajšc
    > Ukochanych Przywodców...!
    > W przerwach reklam oczywiœcie...

    dokładnie.
    Z powodu remontu od pół roku TV mam w kartonie. Tzn. mam taki
    "remontowy" 14" usyfiony w tym bałaganie.
    Ale z 3 osób w domu, tylko ja go używam.

    Tzn. włączam sobie na TVn24 i słucham ; Tusk, Jarosław, Jarosław, Tusk,
    dzieci poczęte, Tusk, dzieci poczęte, Jarosław, Ziobro, Jarosław, Tusk,
    Hofman, dzieci poczęte...

    I tak do usrania.
    A na pozostałych kanałach ;

    - kupcie rewelacyjny wałek do malowania !
    - wróżbita Maciej
    - pamiętniki z wakacji - przygody 3 rolników na Ibizie
    - jak ugotować makaron z sosem
    - nowe rewelacje w spr. morderstwa Kasi czy tam Basi...
    - Jakim wspaniałym prezydentem był Lechu - z cyklu Gazeta Polska
    przedstawia (dziś to było na TVP1 :)))
    - dyskusja między posłami (10 osób gada naraz, ubliżając sobie od złodziei)
    - film, na którym ktoś kogoś zarzyna tępym nożem
    - 5 nastolatek dyskutuje, która ma najbrzydszy tyłek
    - jeden gościu żre robaki, a po drugim łażą pająki

    i tak dalej.

    Właściwie nie wiem, czy jest sens spowrotem wieszać ten TV, tylko po to
    , żeby sobie co jakiś czas przelecieć 60 kanałów i stwierdzić, że nie ma
    nic sensownego.
    Tzn. w sumie wiem - nie ma sensu.