    From: k...@...pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Telewizor od urodzenia z klawiatru? pecetow?
    Date: Thu, 12 Jan 2012 11:41:55 +0100

    On Tue, 10 Jan 2012 22:46:19 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

    >Jeszcze chwila i bedzie malware na telewizor ;]

    ciekaw jestem, ktora z firm antywirusowych wypusci program do ochrony
    TV przed wirusami.

    A czy tv ze skypem to kamerke podlacza sie pod usb czy jest wbudowana?
    Mozna ja wylaczyc (przelacznikiem mechanicznym)? Boje sie, ze niedlugo
    za jej pomoca beda nas podgladac.

    Poza tym obecnie mam przeczucie, ze za chwile wszystkie tv z wyjsciem
    w siec, beda nasz szpiegowaly co ogladamy....aby spersonalizowac nas
    profil ogladacza. Sami sie pchamy w to bagno, jak swinie na rzez (na
    facebooka).