  • 81. Data: 2015-02-07 20:06:00
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 19:35:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > O ile dobrze kojarze, to ta konferencja byla na temat rozwiazania
    > kwestii zydowskiej.
    > Wiec technicznie to owszem, ustalali miedzy posilkami, ale konferencja
    > zwolana w celu ustalenia jak ich wymordowac.

    > A to moze inna, bo w czasie wojny juz sie chyba przepisami nie
    > przejmowali.
    >
    > J.

    Wychodzi że jednak przepisami się przejmowali. Niemcy miały bardzo dobrą konstytucję.
    Kiedyś ją przeczytałem. Dla Niemców ich państwo było krajem demokratycznym. Spór był
    o małżeństwa mieszane i Żydów w którymś tam pokoleniu. Zastanawiali się co zrobić z
    ludźmi w 1/4 będącymi Żydami. Jak zachowywał się jak Żyd to do zabicia. Ale byli i
    tacy co się zasymilowali i przyjęli niemieckie wzorce. Dylemat z małżeństwami
    mieszanymi. Jak zabiją z takich związków Żydów to współmałżonek będzie dziedziczył. A
    nie o to chodziło. Lepsze w takiej sytuacji miało być ustawowe unieważnianie
    małżeństw. Któryś sprzeciwiał się eksterminacji Żydo-niemców bo było ich ok 10
    milionów i byli potrzebni jako wykwalifikowani pracownicy, inżynierowie, lekarze.
    Stanęło na tym że będą wysterylizowani. Później priorytety mogły się zmienić. Ale ta
    konferencja stworzyła szczegółowy zbrodniczy plan.

  • 82. Data: 2015-02-07 20:07:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 20:00 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > LOL

    Napisz jaka wg Ciebie była geneza tego konfliktu. Chętnie przeczytam.

    TG

  • 83. Data: 2015-02-07 20:28:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 19:49 <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > zrobi żadnego desantu ani bombardowania. Zasięg jego militarnych działań
    > jest uzależniony od pojemności baków w samochodach osobowych. Jeśli
    > idzie o uzbrojenie to są na poziomie ery kamienia łupanego. Państwo
    > Islamskie kupi tyle przestarzałej broni ile będzie miało pieniędzy.
    > Potem wystarczy poczekać sto lat i problem sam się rozwiąże. Afryka jako
    > kontynent potrzebna jest reszcie świata jako zaplecze surowcowe. Rdzenni
    > mieszkańcy są zbędni. Islam to załatwi. Najpierw wytłuką innowierców.
    > Potem zacznie brakować kasy i zaczną się sami wyrzynać.

    Wg Snowdena Państwo Islamskie sponsoruje USA i Arabia Saudyjska.
    Jeśli to prawda - to to co napisałeś ma sens.

    TG

  • 84. Data: 2015-02-07 20:50:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Feb 2015 20:07:55 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Napisz jaka wg Ciebie była geneza tego konfliktu. Chętnie przeczytam.
    >
    > TG

    Chyba żartujesz. Powody konfliktu są oczywiste i poza dyskusją. Jasne,
    moża być zdania że jakbyśmy pozwolili Rosji wziąść wszystko co zechce to
    nie miała by powodu posyłaćc swoich wojsk tu czy ówdzie i byłby spokój.
    Ale nie sądzisz chyba że to byłby ten rodzaj spokoju na którym ci
    zależy?
    --
    Jacek

  • 85. Data: 2015-02-07 21:23:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 20:50 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > nie miała by powodu posyłaćc swoich wojsk tu czy ówdzie i byłby spokój.
    > Ale nie sądzisz chyba że to byłby ten rodzaj spokoju na którym ci

    Ty mówisz o skutkach - ruskie robią co chcą, dokładnie tak jak każde
    atomowe mocarstwo w strefie swoich wpływów.
    Zawsze tak było, jest i będzie.
    Ja się zastanawiam jakie zdarzenia doprowadziły do tej sytuacji.
    Dużo wcześniej W tle była realna groźba utraty bazy w Sewastopolu
    (wypowiedzenie dzierżawy) i plany przyłączenia Ukrainy do EU i NATO. Chyba
    tylko upośledzony umysłowo Kuźmiuk myślał, że Rosjanie przejdą nad tym do
    porządku dziennego.

    TG

  • 86. Data: 2015-02-07 21:33:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Feb 2015 21:23:06 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Dużo wcześniej W tle była realna groźba utraty bazy w Sewastopolu
    > (wypowiedzenie dzierżawy)
    Biedni rosjanie... co by mogli zrobić jakby Ukraina im pokazała figę?

    > i plany przyłączenia Ukrainy do EU i NATO.
    Czyje? Ukrainy? A co, nie wolno im? :)

    Wybacz ale twoje rozumienie geopolityki jest poniżej poziomu na jakim
    bym zechciał dyskutować.

    --
    Jacek

  • 87. Data: 2015-02-07 21:35:34
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 20:50:07 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > nie miała by powodu posyłaćc swoich wojsk tu czy ówdzie i byłby spokój.
    > Ale nie sądzisz chyba że to byłby ten rodzaj spokoju na którym ci

    Dyskutował bym nad tym co napisałeś. Odrzuć konflikt jaki jest pomiędzy Rosją a USA i
    UE. Dla wszystkich zagrożeniem jest Islam a nie Putin. W Europie jest państwo
    islamskie. To Turcja. Na razie rząd turecki nie popiera działań skrajnych Islamistów.
    Niedawno Iran też był normalnym państwem cywilizacyjnie zgodnym z europejskimi
    wzorcami. Czy w sytuacji w której może istnieć zagrożenie ze strony Turcji wolałbyś
    żeby Europy od tamtej strony pilnowała Ukraina - państwo biedne z hierarchiczno
    mafijnym systemem sprawowania władzy. Czy może wielkomocarstwowa Rosja. Dokąd władze
    Ukrainy były na sznurku Kremla sytuacja politycznie i militarnie była stabilna. Jak
    dwa razy dwa równa się cztery tak obecne władze Ukrainy zwyczajnie sprzedały by
    islamistom wejście do Europy od strony Krymu.

  • 88. Data: 2015-02-07 21:44:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 21:33 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Wybacz ale twoje rozumienie geopolityki jest poniżej poziomu na jakim
    > bym zechciał dyskutować.

    Coś mi się wydaje, że z tym poziomem jest jednak odwrotnie. Gdzieś wyżej
    pokazywałem listę interwencji USA na całym Świecie. Prawie połowa z nich
    pod przykrywką "szerzenia demokracji" wynikała z konieczności
    kontrolowania ich strefy wpływów.
    Tutaj mamy sytuację w której przy bezpośredniej granicy ruskich NATO chce
    rozmieścić swoje bazy a Ty Znawca Geopolityki uważasz to normalną sytuację.
    Przepraszam, ale to naiwność granicząca z głupotą.

    Pozdrawiam
    TG

  • 89. Data: 2015-02-07 21:57:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Tutaj mamy sytuację w której przy bezpośredniej granicy ruskich NATO chce
    > rozmieścić swoje bazy a Ty Znawca Geopolityki uważasz to normalną sytuację.

    czyli potwierdzasz, że Rosja dokonała inwazji na Ukrainę.
    Prowadząc ją zresztą jak za dawnych czasów rabując fabryki i inne
    mienie. Doprowadzając do głodu na Krymie i tym podobne.

    Zresztą ilość transportów Gruzu 200 świadczy o tym bez ich przyznawania
    się.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 90. Data: 2015-02-07 22:34:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Na Ukrainie Putin nie wywołał wojny - sprowokowały ją Ukraina wraz z NATO.
    >Chcieli osaczyć jego flotę czarnomorską przejmując najważniejsze bazy.

    To zes dal teraz do pieca chopie. Chyba za duzo ogladasz Russia Today :)