  • 311. Data: 2015-02-19 18:37:52
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 10:25:05 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Wychodzi ze na siłę. Dokumenty są jeszcze tajne i będą tajne przez
    >kilkadziesiąt lat. Ale jakieś przecieki zaczynają się pojawiać.
    >Pozostawienie Polski jako wolnego kraju skończyło by się kolejną
    >wojną.

    z Rosja ?

    >Polska armia pod względem liczebności była trzecią albo czwartą wśród
    >aliantów. Kilka milionów ludzi pod bronią.

    a nie ~100 tys na zachodzie i kilkascie tysieczy wschodzie ?

    Owszem, z czasem bysmy doszli zdolnosci kilku mln, ale to raczej nie w
    45 - i odpadlo sporo ludnosci wraz z terenami, i straty wojenne.

    >Pod względem wartości bojowej chyba najlepszą. Inne była struktura
    >polskiego wojska na zachodzie i wschodzie.
    >Generalnie składała się z ludzi prostych słabo wykształconych.
    >Na wschodzie takich trochę lepiej wykształconych jeśli nie chcieli
    >współpracować na początku zabijano a później wysyłano na wschód do
    >pracy żeby przed śmiercią nakopali węgla. Resztę zindoktrynowano.

    Nie calkiem - zwolniono sporo w 42 po podpisaniu ukladu ... I sporo
    ucieklo z Andersem.

    >Na zachodzie średnia i wyższa kadra przeżyła.

    Kadra taka, ze w 39 dala d* koncertowo.

    >Mięso armatnie było takie samo jak na wschodzie, bo niby czym miał
    >się różnić chłop spod Lwowa od chłopa spod Kielc?
    >Ale ci co znaleźli się na zachodzie zobaczyli jak żyją ludzie w
    >innych krajach. Wysłano ich do szkół. Liznęli innego życia.
    >Jak by w pewnym momencie wrócili i zobaczyli że Polska jest republiką
    >to na bank była by wojna domowa i potem wojna z ZSRR.

    Nie mylisz czegos ?
    Przed wojna na zachodzie nie bylo jeszcze "jak w Pewexie". Standard
    zycia krajowy bardzo nie odbiegal od zachodniego, a "przejsciowe
    trudnosci" po wojnie spoleczenstwo musialo zaakceptowac.
    A z kolei ZSRR ... oni np nie znali kryzysu roku 1933..

    >Na zachodzie tajemnicą była na przykład zbrodnia katyńska, żeby
    >wartości bojowej polskich żołnierzy nie obniżyć.

    I dlatego polski rzad oficjalne oswiadczenie wydal. No i niemiecka
    propaganda nadawala na wszystkich pasmach.
    Mozna by zrzucic na Niemcow ... ale Polacy sie o tych oficerow
    dopytywaly od 1940 ...

    Tajemnica to moglo byc przed zachodnimi spoleczenstwami, zeby nie
    deprecjonowac "sojusznika" w kluczowym okresie.

    >Poza tym w Europie nie chciano kolejnej wojny.

    No, rozwazano. Ale koniec koncow nie chciano ... albo zdrowo oceniono
    sytuacje - Rosjanie za mocni.

    >Czy umieszczenie na siłę Polski w bloku wschodnim było dla ZSRR
    >korzystne? Nie było. ZSRR miał dostatecznie duży bufor pod postacią
    >wiernych jak pies republik zachodnich.
    >Jak by wtedy wybuchła wojna pomiędzy wschodem i zachodem to podległa
    >ZSRR Polska natychmiast opowiedziała by się po stronie zachodu.

    Minelo parenascie lat ... i Polska by poszla na zachod w pierwszej
    szarzy.
    A przy okazji RWPG liczylo ze 400 mln osob - a to juz solina sila
    gospodarcza i militarna.

    J.

  • 312. Data: 2015-02-19 18:53:50
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 17:56:40 UTC+1 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Wypunktuj w których miejscach Kogutek napisał głupoty - wystarczą 2,3
    > punkty uzasadnione jednym zdaniem...
    >

    > TG

    Daj spokój. On ograniczony jest. Nie potrafi połączyć szczątkowych informacji w
    całość. jak w Polityce napiszą że Putin to chuj to uwierzy. Pewno wierzy że wczoraj
    Ukraińcy odnieśli zwycięstwo i wycofali się bo co mają siedzieć w miejscu w którym
    wygrali. A Putin to dla niego kłamca bo powiedział że Poroszence musi być chujowo jak
    jego doborowe oddziały dostały po dupie od żołnierzy co wczoraj byli górnikami.

  • 313. Data: 2015-02-19 19:48:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Prawdę mówiąc to wierzę tylko w stosunkowo dużą uczciwość jednych
    > mediów, jest to brytyjska grupa BBC. I

    OK. Czyli właśnie napisałeś, że rosyjska telewizja kłamie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 314. Data: 2015-02-19 19:48:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Sam sobie odpowiedz - po co? Bo istniało ryzyko że mieszkańcy Krymu
    > zagłosują przeciw niepodległości wobec Kijowa, po to te karabiny?

    to były karabiny armii rosyjskiej i separatystów.

    > Pierdolenie małego kazia po dużym piwie,, całe to wasze grupowe
    > powielanie obłędnego bełkotu z mediów to właśnie takie bajdurzenie
    > małego kazia.

    nie pij tyle to możę zaczniesz rozumieć na co odpowiadasz

  • 315. Data: 2015-02-19 19:50:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Nie powielam zalewającego mnie ze wszystkich stron nic nie wartego
    > merytorycznie gówna, i mam na tyle własnego rozumu aby do tego gówna
    > zgłaszać zastrzeżenia i wątpliwości, a więc to chyba niemały argument
    > żeby się czuć z tym lepiej od ciebie?

    ty nie zgłaszasz wątpliwości. ty powielasz to c przekazuje propaganda
    Putina. Ale możęsz dalej wierzyć w swoją misję zbawiania świata
    Żebyś się tylko kiedyś nie zdziwił jak obudzisz się przy ręcznym wyrębie
    tajgi

  • 316. Data: 2015-02-19 20:34:22
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 19:51:11 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    W Polsce nie istnieje putinowska propaganda. Dbają o to niezależni dziennikarze.
    Wszystko co powie Putin jest od razu przekręcone a on ośmieszony. Jakoś nikt się nie
    ośmielił skomentować bełkotu Poroszenki że wycofali się bo wygrali i że ogólnie nie
    oddadzą nawet guzika. tacy są mocni a będą jeszcze mocniejsi jak im zachód da
    śmiercionośną broń. Potem rozdawał medale i wyglądało to tak jak na jednym z
    archiwalnych filmów Hitler wysyłał dzieci na radzieckie czołgi.

  • 317. Data: 2015-02-19 20:57:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > W Polsce nie istnieje putinowska propaganda. Dbają o to niezależni dziennikarze.
    Wszystko co powie Putin jest od razu przekręcone a on ośmieszony.

    i dlatego Ty biedaku musisz tak ciężko pracować by to naprawić.

  • 318. Data: 2015-02-19 22:09:51
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 20:58:32 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie. Lubię cie wkurwiać. Udaje mi się za każdym razem.

  • 319. Data: 2015-02-19 22:22:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    Wszystko co powie Putin jest od razu przekręcone a on ośmieszony.

    > Nie. Lubię cie wkurwiać. Udaje mi się za każdym razem.

    marzyciel. Na razie nie udało Ci się ani razu

  • 320. Data: 2015-02-19 22:45:20
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 19 lutego 2015 22:22:51 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jesteś głupszy od xlki.