  • 301. Data: 2015-02-19 16:52:51
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 11:10, masti pisze:

    > czyli sam piszesz wyssane z palca wydumania ad od innych wymagasz
    > dowodów?

    Nie powielam zalewającego mnie ze wszystkich stron nic nie wartego
    merytorycznie gówna, i mam na tyle własnego rozumu aby do tego gówna
    zgłaszać zastrzeżenia i wątpliwości, a więc to chyba niemały argument
    żeby się czuć z tym lepiej od ciebie?

  • 302. Data: 2015-02-19 16:53:22
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 09:14, Czesław Wiśniak pisze:

    > Na rozkaz, no bo ile mozna czytac glupot ruskiego trolla.

    No i pogniewał sie na mnie.. Wybacz, naprawdę nie było moim zamiarem
    wprowadzenie ciebie w stan zakłopotania. Jednak musisz zrozumiać że
    prawda i fakty są dla mnie rzeczą nadrzędną.

  • 303. Data: 2015-02-19 16:54:52
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 02:59, Budzik pisze:

    > Mielismy wypełnione karty przed wyborami, mielismy nagranie decydentów
    > ustalajacych wynik, mielismy wreszcie absurdalny wynik.
    > Ale masz racje - to nie ma znaczenia.
    > Najwazniejsze jest to, ze całe referendum pod karabinami było kpiną z
    > demokracji.

    Sam sobie odpowiedz - po co? Bo istniało ryzyko że mieszkańcy Krymu
    zagłosują przeciw niepodległości wobec Kijowa, po to te karabiny?
    Pierdolenie małego kazia po dużym piwie,, całe to wasze grupowe
    powielanie obłędnego bełkotu z mediów to właśnie takie bajdurzenie
    małego kazia.

  • 304. Data: 2015-02-19 16:56:20
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 11:07, masti pisze:

    > przecież masz. Z rosyjskiej telewizji. Ale oczywiście będziesz się
    > zapierał, zę fałszują.

    Prawdę mówiąc to wierzę tylko w stosunkowo dużą uczciwość jednych
    mediów, jest to brytyjska grupa BBC. I chociaż ich kraj prowadzi
    odwieczną wojnę z Rosją to akurat tych dziennikarzy stać na obiektywizm.
    Tylko jak widać oni maja odwagę na puszczanie widzowi autoryzowanych
    wypowiedzi nawet wrogów.

  • 305. Data: 2015-02-19 16:57:06
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-19 o 09:09, Czesław Wiśniak pisze:

    > No kurwa masz ruski trollu, tylko jaki to ma sens jak zaraz bedziesz
    > pieprzyl, ze to zdjecia z kamczatki :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=k7_3t56yDvw

    Powiem tylko jankeski sługo że to jakiś kolejny zlepek gówna. Wy mozecie
    sie tym żywić, tacy jak ja tego nie trawią.

  • 306. Data: 2015-02-19 17:15:22
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > . Jednak musisz zrozumiać że prawda i fakty są dla mnie rzeczą nadrzędną.

    No bardzo sie ciesze, tylko z tej prawdy i faktow tak debilne wnioski to
    moze wyciagac tylko ruski troll. :)

  • 307. Data: 2015-02-19 17:18:00
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > merytorycznie gówna, i mam na tyle własnego rozumu aby do tego gówna
    > zgłaszać zastrzeżenia i wątpliwości, a więc to chyba niemały argument żeby

    Poczujesz sie znacznie lepiej i nam tez ulzysz jesli przestaniesz powielac
    gowno putina, uwierz mi.

  • 308. Data: 2015-02-19 17:44:44
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Powiem tylko jankeski sługo że to jakiś kolejny zlepek gówna. Wy mozecie
    > sie tym żywić, tacy jak ja tego nie trawią.

    Hahahaha, tylko spokojnie chlopaku.

  • 309. Data: 2015-02-19 17:56:37
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 11:09 masti <g...@t...hell> pisze:

    > właśnie. Ty jej nie znasz.

    Wypunktuj w których miejscach Kogutek napisał głupoty - wystarczą 2,3
    punkty uzasadnione jednym zdaniem...

    TG

  • 310. Data: 2015-02-19 18:24:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]

    >ocenić merytorycznie innego i wykazać w nim >błędów. Dla ciebie istnieją
    >tylko proste rozwiązania z gazety wybiórczej albo polityki. Ruski zły bo
    >ktoś >napisał i tobie to pasuje. A to że na podstawie własnego życia nie
    >jesteś w stanie stwierdzić dlaczego zły >w niczym ci nie przeszkadza. To że
    >w Polsce był socjalizm i że znalazła się w radzieckiej strefie wpływów >nie
    >było niczyją inicjatywą a skutkiem wojny rozpętanej przez Niemców. I do
    >nich nie masz o to pretensji. A >do Putina masz o coś tylko nie wiesz o co.

    "Stworzyc zadnego wlasnego scenariusza". Boszzzz... jesli chcesz to robic to
    zajmij sie lotem na Marsa :)
    Historie zostaw w spokoju bo nie masz o niej zielonego pojecia.
    Wyciaganie takich wnioskow jak twoje na podstawie znanych faktow
    historycznych niezbyt dobrze swiadczy o twoim zdrowiu, ale pisz dalej...:)