  • 281. Data: 2015-02-19 02:59:25
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Tego że doszło tam do oszustwa wyborczego nie jesteś w stanie
    > udowodnić. To po co piszesz o plotkach.

    Mielismy wypełnione karty przed wyborami, mielismy nagranie decydentów
    ustalajacych wynik, mielismy wreszcie absurdalny wynik.
    Ale masz racje - to nie ma znaczenia.
    Najwazniejsze jest to, ze całe referendum pod karabinami było kpiną z
    demokracji.

  • 282. Data: 2015-02-19 08:50:28
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-17 o 20:19, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > sprzedawal mu najnowsze technologie wojskowe. Francuzi buduja dla
    > niego okrety desantowe najnowszej generacji, Niemcy wprowadzaja
    > najnowsze systemy cwiczebne na ruskie poligony. Malo tego, Usa kupuje
    > od ruskich ponad 60 helikopterow transportowych dla armii afganskiej,
    > gdyz uwazaja ze sa oblatani na tym sprzecie, sa prostsze i tansze w
    > naprawie. Kto inwestowal gospodarczo i budowal fabryki w tym
    > czerwonym kolchozie? Jednym slowem trwa pelna wspolpraca.
    > I co robi nagle ten idiota... ?
    > Nie na darmo pisze sie, ze gosc ma zaburzenia psychiczne:
    04/putin-aspergers-syndrome-study-pentagon/22855927/

    > ty chyba zreszta tez.

    USA, Niemcy i pozostali z tej sfory to tylko ich posłuszni niewolnicy.
    Bo nie chcesz widzieć. A każdy ruch Rosji to tylko odpowiedź na
    posunięcie USA, tak było w Gruzji i wszędzie indziej, (chyba nie masz
    żadnych wątpliwości kim był Saakaszwili i jakie miał plany?) . Ci
    imperialiści ze wszystkich stron starają się osaczyć Ruskich. Gdy Rosja
    próbuje temu zapobiec to od razu świński kwik o jej agresji.. No i
    dobrze, niech sobie kwiczą, ale co ty masz za interes aby potęgować ten
    ich kłamliwy kwik?

  • 283. Data: 2015-02-19 08:51:32
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-17 o 20:38, Czesław Wiśniak pisze:

    > Juz ci odpowiedzialem wczesniej jak wygladaja ataki na rosje.
    > Zapomniles wziac tabletek przed napisaniem tych debilizmow.

    Daruj sobie.

    > Wielkie G to masz w mozgu. Co by ci nie pokazac to i tak zostaniesz
    > ruskim trollem,
    > a moze powininem sie putina spytac jaka jest prawda ?:)
    > Przypominam sobie teraz jak dal wyraz prawdzie gdy jego atomowy okret
    > rozlecial sie na kawalki.

    A ty oczywiście znałeś prawdę? I w ogóle kto mówi że Putin to anioł
    wcielony. Już za sam sposób prowadzenia wojny w Czeczeni powinien
    odpowiadać przed sądem. Natomiast co do ciebie: bardzo przypominasz
    adwersarza Leppera który w studiu telewizyjnym pouczał marszałka, który
    właśnie wrócił z Białorusi gdzie obserwował prezydenckie wybory. Tak ten
    błazen z urodzenia bądź z funkcji, który na dodatek nigdy nie był na
    Białorusi miał czelność pouczać w tym temacie naocznego świadka.

    > Bo tak mam domyslnie ustawiona wyszukiwarke. Lgarstwa czerwonych
    > komuchow mnie nie interesuja.

    Czyli mam cię tytułować jankeskim trollem? Zainteresuj się na poważnie
    kłamstwem jako takim, czerwone czy czarne w sumie sprowadza się do tego
    samego.

  • 284. Data: 2015-02-19 08:52:37
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-17 o 22:27, masti pisze:

    > "Nie mam żadnej, ale to żadnej wiarygodnej wiedzy na ten temat"
    > skoro wypowiadasz się o działaniach Putina to chyba masz?
    > Czy możę po prostu piszesz co Ci każą?

    No bo nigdy nie słyszałem o dowodach na skrytobójcze, legalne mordowanie
    a nawet torturowanie swoich prawdziwych bądź nawet domniemanych wrogów
    na własne życzenie, jeżeli idzie o KGB .
    Jeżeli ty masz to nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować wiedzy.

    Działalność Putina jako przywódcy Rosji nie jest objęta żadną tajemnicą.

    Pisze tylko to co dyktuje mi mój własny rozum, wiedza i zdrowy rozsądek.

  • 285. Data: 2015-02-19 08:52:49
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-17 o 18:48, k...@g...com pisze:

    > Tak dobrze by nie potrafił udawać.

    No, nie ulega wątpliwości że coś z nim jest głęboko nie tak...

  • 286. Data: 2015-02-19 08:53:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-18 o 17:09, masti pisze:

    > "Rosyjski generał Aleksandr Lencow został rozpoznany i sfilmowany pod
    > Debalcewem. To wiceszef wojsk lądowych. Wcześniej Lencow był widziany w
    > obwodzie ługańskim. Jak słychać na nagraniu, opowiedział rosyjskim
    > dziennikarzom o tym, że ukraińscy żołnierze poddają się i oddają do
    > niewoli dlatego, że byli okrążeni siłami separatystów. Jak zauważyła
    > agencja Unian, na mundurze Lencowa nie ma żadnych pagonów."
    >
    > pewnie na urlopie był i przechodził przypadkiem

    Dawaj prawdziwe nagranie z tych wizyt. Dlaczego kurwa mimo tego że
    świat to dzisiaj tak naprawdę medialna wioska a nam się funduje jako
    dowody tak lipny materiał?? Jakieś strzępki, jakieś śmietniki w ciemnym
    zaułku przedstawiane jako rosyjskie wyrzutnie rakiet BUK na terytorium
    Ukrainy?

  • 287. Data: 2015-02-19 09:01:18
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Tak na marginesie. Stalin był niechętny do włączenia Polski do bloku
    > wschodniego.

    Jasne, duzo nie brakowalo a Stalin zamienilby Polske w kolejna sowiecka
    republike :)

  • 288. Data: 2015-02-19 09:09:28
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > lipny materiał?? Jakieś strzępki, jakieś śmietniki w ciemnym zaułku
    > przedstawiane jako rosyjskie wyrzutnie rakiet BUK na terytorium Ukrainy?

    No kurwa masz ruski trollu, tylko jaki to ma sens jak zaraz bedziesz
    pieprzyl, ze to zdjecia z kamczatki :)
    https://www.youtube.com/watch?v=k7_3t56yDvw

  • 289. Data: 2015-02-19 09:14:47
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Daruj sobie.

    Na rozkaz, no bo ile mozna czytac glupot ruskiego trolla.

  • 290. Data: 2015-02-19 10:24:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Historię kraju w którym się żyje wypadało by znać. Zwłaszcza że to
    >niezbyt odległe czasy. Ustalenia w czyjej strefie wpływów będzie
    >Polska po wojnie zapadły w Jałcie i Teheranie. Tam tez ustalono
    >powojenne granice Polski. Oczywiste jest że oddanie Polski do
    >radzieckiej strefy wpływów skutkowało takim ustrojem politycznym jaki
    >zażyczą sobie Rosjanie. Chcieli Polski Ludowej i socjalizmu i tak
    >było.

    Ano prawda, choc nie bardzo wiem czy mozna by ustalic inaczej.
    Radzieckie dywizje znacza wiecej niz polityczne pogaduchy.
    Co prawda Czechoslowacji odpuscili ... na niezbyt dlugo :-)

    >I o ile Polacy walczący razem z Armią Czerwoną wiedzieli jaki w
    >Polsce będzie ustrój to żołnierzy polskich na zachodzie oszukiwano do
    >samego końca wojny. A po jej zakończeniu powiedziano im że w bliżej
    >nieokreślonym czasie będzie wojna przeciwko ZSRR po której Polska
    >będzie wolnym krajem.
    >Mojego ojca w Anglii zdemobilizowano w połowie 1948 roku.

    Ale wielu innych chyba wczesniej. Zreszta kto mialby te armie
    utrzymywac ?

    >Tak na marginesie. Stalin był niechętny do włączenia Polski do bloku
    >wschodniego.

    Na sile mu wcisneli czy jak ?

    J.