  • 171. Data: 2015-02-15 20:56:28
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Proszę o autoryzowane wypowiedzi oficjalnych czynników. Raz jedyny
    > słyszałem takie oświadczenie, w którym to wiceminister MSW FR mówił o
    > pomyłkowym przekroczeniu granicy przez kilka czołgów i transporterów w
    > trakcie trwanie na granicy ćwiczeń. Było to pół roku temu.
    > Jeżeli ty masz jakieś wiarygodne wiadomości na ten temat to proszę o ich
    > ujawnienie.

    Piszesz o tych cwiczeniach na Krymie :)
    https://www.youtube.com/watch?v=b0Z8ymyhx8A
    Niezle zryty masz czerep. Razem z urbanem w trybunie ludu pisywales ?

  • 172. Data: 2015-02-15 21:38:59
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 20:55:34 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > tego to nawet sam putin nie wymyślił.
    > Miejscowa ludność broni się przed faszystami od bandery przy pomocy
    > patelni i łuków
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To że się bronią nie podlega dyskusji. Czy Rosja im dostarcza broń? Dużo broni tam
    było. Na tamtym terenie mieszka dużo Rosjan. Rosja ma taką doktrynę że mają bronić
    swoich obywateli nawet jeśli są za granicami. A ze przy okazji coś ugrają, taka
    karma. W Rosji przewietrzą magazyny i zamiast zniszczyć amunicję to ją dali swoim na
    Ukrainie. Dali im części zamienne do rozkradzionego przez Ukraińców sprzętu i wyszła
    z tego porządna armia. Na tyle porządna że banerowskie bandy nie dają jej rady.
    Uważasz się za bystrzaka. Wytłumacz jak to jest że prezydent napadniętego przez Rosję
    państwa ma na terenie agresora działające fabryki, na dniach otwiera nową. Płaci w
    Rosji podatki z których Rosja finansuje wojnę. Putin powinien wydać dekret ze na
    każdym pocisku wysłanym separatystom będzie wygrawerowane ze zakupiony z funduszu
    celowego na który trafiły pieniądze z podatków jakie w Rosji płaci Poroszenko.

  • 173. Data: 2015-02-15 22:26:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >To że się bronią nie podlega dyskusji. Czy Rosja im dostarcza broń? Dużo
    >broni tam było. Na tamtym terenie mieszka dużo Rosjan. Rosja ma taką
    >przy okazji coś ugrają, taka karma.

    Sowiecka doktryna to bandytyzm. Zawsze taka byla i jak widac nic sie nie
    zmienilo nawet w XXI wieku!

> [...]
    >na Ukrainie. Dali im części zamienne do rozkradzionego przez >Ukraińców
    >sprzętu i wyszła z tego porządna armia. Na tyle porządna że banerowskie

    Wydaje mi sie, ze UPA to zakonczyla dzialanosc kilkadziesiat lat temu, po
    co te prostackie teksty? Natomiast ukrainska armia, ktora byla i jest w
    katastrofalnym stanie dzielnie sie trzyma przed sowieckim najazdem. Tak to
    jest uwierzyc sowietom podpisujac deklaracje o nienaruszalnosci granic i
    pozbyc sie broni jadrowej.
    Gdyby ja zatrzymali, Putin moglby sobie teraz tylko pogadac.

> [...]
    >wygrawerowane ze zakupiony z funduszu celowego na który trafiły pieniądze z
    >podatków jakie w Rosji płaci Poroszenko.

    Zyciorys Poroszenki nie jest czysty nie tylko z powodu biznesow, ktore w
    Rosji obiecal zamknac. Owszem uwazam, ze jest to jeden z powodow dlaczego
    zalezy mu na zawarciu rozejmu nawet na kiepskich warunkach. Tylko, ze nie o
    tym tutaj dyskutujemy.

  • 174. Data: 2015-02-15 22:41:35
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 22:27:14 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    > zalezy mu na zawarciu rozejmu nawet na kiepskich warunkach. Tylko, ze nie o

    To ze Ty nie chcesz o czymś dyskutować znaczy że nie potrafisz obronić swojego
    zdania. Interesy Poroszenki w Rosji bardzo łatwo wybijają oczy tym co twierdzą że
    Rosja to agresor. Fajnie jak widzisz w czyimś oku słomkę a w swoim bala nie
    zauważasz. Po I Wojnie Światowej były Powstania Śląskie. Przeczytaj o nich i może
    zauważysz że historia Twojego kraju też jest skundlona. Śląsk jest przy Polsce tylko
    dlatego że powstańcy dostawali od Polski broń plus ciche wsparcie wojska. Jeśli sam
    korzystasz z tamtych wydarzeń to dlaczego innym odmawiasz powtórzenia scenariusza.

  • 175. Data: 2015-02-15 23:33:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > To że się bronią nie podlega dyskusji.

    pierwsze kłamstwo juz w pierwszym zdaniu. Czy Ukraina zaatakowała krym?
    a może zatakowała wolne państwo Donieckie?

  • 176. Data: 2015-02-15 23:43:41
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 23:34:03 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Historycznie Krym nigdy nie należał do Ukrainy. Zgodnie z pewnym międzynarodowym
    porozumieniem Krym ma autonomię a o przynależności do Rosji albo Turcji decydują
    ludzie którzy w momencie referendum mieszkają na Krymie. Co do wschodniej Ukrainy
    teoretycznie możesz mieć rację. praktycznie nie bo to nie separatyści ostrzeliwują z
    dział, moździerzy i rakiet osiedla mieszkaniowe w Donbasie. Górnicy w kopalni Wujek
    byli agresorami czy się bronili?

  • 177. Data: 2015-02-16 00:29:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >To ze Ty nie chcesz o czymś dyskutować znaczy że nie potrafisz obronić
    >swojego zdania.

    Nie musze niczego bronic, byc moze jestes malo rozumny i nie pojmujesz tego
    co napisalem:
    cyt. "Zyciorys Poroszenki nie jest czysty", ale to nie znaczy, ze Poroszenko
    napadl na Rosje!

    >Interesy Poroszenki w Rosji bardzo łatwo wybijają oczy tym co twierdzą że
    >Rosja to agresor.

    Jeszcze cos o nim ?

> [...]
    >Wojnie Światowej były Powstania Śląskie. Przeczytaj o nich i może
    >Polsce tylko dlatego że powstańcy dostawali od Polski broń plus ciche

    O Powstanich uczylem sie w szkole sredniej. Powodem 1 Powstania byla
    niemiecka masakra na gornikach w Myslowicach. Polacy byli zwyczajnie
    szykanowani i po wojnie byly to zalazki panstwa. Granice sie ksztaltowaly.
    Na Ukrainie nic takiego nie mialo miejsca, nie bylo problemow etnicznych
    zwlaszcza w Donbasie. Byl to zwyczajny odwet za obalenie swojego agenta
    Janukowycza i proba zagarniecia najbardziej uprzemyslowionego regionu i
    dodatkowo chamska proba stworzenia korytarza ladowego do Krymu. Nawet jesli
    sa jakies watpliwosci, to obecnie takie problemy zalatwia sie
    dyplomatycznie a nie dzikim najazdem bez najmniejszego powodu jak w
    sredniowieczu, wiec porownanie nieuzasadnione.
    Widze, ze tak sobie wymyslasz rozne nowe historyjki do czego tu by sie
    przyczepic, zebys mogl wyjsc z twarza, ale to niestety nie jest mozliwe :)

  • 178. Data: 2015-02-16 00:49:20
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 00:29:25 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

> [...]
    > Widze, ze tak sobie wymyslasz rozne nowe historyjki do czego tu by sie
    > przyczepic, zebys mogl wyjsc z twarza, ale to niestety nie jest mozliwe :)

    Czy w swoim samouwielbieniu i bezgranicznym zadufaniu rozważasz opcję że możesz się
    mylić? Masz dowody że w armii separatystów nie ma żołnierzy pochodzenia ukraińskiego
    i są w niej sami Rosjanie. O ile zbir Poroszenko wciela na siłę do wojska to
    separatyści oparci są na pospolitym ruszeniu. Jeśli uważasz się za demokratę to tak
    jak się mylisz w ocenach tego co na wschodzie, mylisz się że jesteś demokratą. Bo
    odmawiasz ludziom możliwości wyboru. I żeby to było w jakimś szczytnym celu. A ty
    odmawiasz im możliwości wyboru bo masz niczym nie uzasadniony żal do ZSRR i
    przeniosłeś go na Rosję. Na dodatek w swojej nieświadomości uważasz że bandyci z
    Ukrainy są Twoimi przyjaciółmi bo macie wspólnego wroga. Ale oni nie uważają Rosji za
    wroga bo mają tam fabryki a Ty masz tutaj gołą dupę.

  • 179. Data: 2015-02-16 01:20:27
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Historycznie Krym nigdy nie należał do Ukrainy.

    a Mazury do Polski, i co z tego ?

    >Zgodnie z pewnym międzynarodowym porozumieniem Krym ma autonomię a o
    >przynależności do Rosji albo Turcji decydują ludzie którzy w >momencie
    >referendum mieszkają na Krymie.

    Autonomie na terenie Ukrainy sieroto, do czasu az Putin nie przylaczyl sobie
    do Rosji.

    >Co do wschodniej Ukrainy teoretycznie możesz mieć rację. praktycznie nie bo
    >to nie separatyści
    >ostrzeliwują z dział, moździerzy i rakiet osiedla mieszkaniowe w Donbasie.

    W Kramatorsku tez ? Sprawdz na mapie.
    https://www.youtube.com/watch?v=8dZt60J2fNM

    >Górnicy w kopalni Wujek byli agresorami czy się bronili?

    Teraz bedzie o gornikach z wujka :)

  • 180. Data: 2015-02-16 01:35:10
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Czy w swoim samouwielbieniu i bezgranicznym zadufaniu rozważasz opcję że
    >możesz się mylić?

    Ale w czym mam sie mylic ?

    >Masz dowody że w armii separatystów nie ma żołnierzy pochodzenia
    >ukraińskiego i są w niej sami Rosjanie.

    Na pewno sa i mongolskiego.

    >O ile zbir Poroszenko wciela na siłę do wojska

    Uwazaj zeby Komorowski zaraz ciebie nie wcielil :)

    >to separatyści oparci są na pospolitym ruszeniu.

    Zorganizowanym ruszeniu przez Putina, separatysow jest tam moze z 10%

> [...]
    >Ukrainy są Twoimi przyjaciółmi bo macie wspólnego wroga. >Ale oni nie
    >uważają Rosji za wroga bo mają tam fabryki a Ty masz tutaj gołą dupę.

    Zal to ma Putin, ze ZSRR sie rozpadlo. Ty jakis jego piesek jestes ? Placa
    ci za to wodolejstwo czy co ?
    Przestaje mnie dziwic zindoktrynowane rosyjskie spoleczenstwo. Tylko oni
    pisza, ze faszysci, a nie bandyci :)