  • 161. Data: 2015-02-15 01:01:35
    Temat: Re: Telewizor mówi że Rosjanie źli ludzie
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 00:42:57 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Stad:
    > http://vk.com/newsfront_tv
    > Co ty dzieckiem jestes, czy chcesz byc lepszy od putina ?
    > Te tumany czesto same swoje zdjecia wrzucaja do sieci razem z opisem.
    > Ciekawe kto prowadzi te wszystkie czolgi i transportery ? Moze
    > rosyjskojezyczni ochotnicy-robotnicy z Donbasu i jak szybko taktyki sie
    > nauczyli.
    > Grunt, ze naszywek nie maja jak ci co Krym zajeli. Oni po prostu odeszli ze
    > sluzby w ruskim wojsku i sie sami zorganizowali a putin powiedzial, ze
    > sprzetu nie musza oddawac. Taka wersja ci pasuje ?:)

    sądzisz że na kilka milionów ludzi nie ma kilkuset takich co w wojsku czołgiem
    jeździli? Nie twierdzę ze nie ma tam Rosjan z Rosji bo tego nie wiem. Tak samo Ty
    piszesz o rzeczach o których na pewno nie wiesz. Ktoś zestrzelił samolot pasażerski.
    Dla Ciebie to byli separatyści a ja czekam aż ktoś w końcu oficjalnie stwierdzi kto
    to zrobił. Na razie się na to nie zanosi. Ciekawe dlaczego?

  • 162. Data: 2015-02-15 01:05:01
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 lutego 2015 00:54:53 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > widzę, ze jesteś dumny z własnej ignorancji
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Wyluzuj. Nie twoja wina że z dysfunkcją mózgu się urodziłeś.

  • 163. Data: 2015-02-15 10:03:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2015 12:27:20 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Jak by tam walczyła regularna armia to od dawna by była granica Polsko Rosyjska a
    nie Polsko Ukraińska.

    Aleś ty głupi. Putinowi Ukraina do niczego niepotrzebna na własność, na
    ch... będzie ją zajmował. Jakby ją zajął, to by się okazał agresorem.
    Jemu potrzebne jest by Ukrainców przymusić do wybrania kursu
    prorosyjskiego. Wtedy agresorem nie będzie tylko szlachetnym wspieraczem
    ruchów niepodległościowych :)
    Jednak trochę się liczy z opinią :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 164. Data: 2015-02-15 10:10:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    Dla Ciebie to byli separatyści a ja czekam aż ktoś w końcu oficjalnie stwierdzi kto
    to zrobił. Na razie się na to nie zanosi. Ciekawe dlaczego?

    jednak jesteś zwykłym pozytecznym idiotą Putina

  • 165. Data: 2015-02-15 10:33:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >sądzisz że na kilka milionów ludzi nie ma kilkuset takich co w wojsku
    >czołgiem jeździli?

    Tak sa, zwlaszcza ci o mongolskich rysach twarzy.

[...]

    No jak to, ruscy wydali. Nastepnego dnia po zestrzeleniu.
    Wspominales cos o napoleonach ? Zdrowia zycze!

  • 166. Data: 2015-02-15 12:41:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Wyluzuj. Nie twoja wina że z dysfunkcją mózgu się urodziłeś.

    Massz sówj mózg:
    <http://www.wprost.pl/ar/493870/Kolejny-bialy-konwoj
    -z-Rosji-wjechal-na-Ukraine-170-aut-jedzie-w-strone-
    Luganska-i-Doniecka/>

  • 167. Data: 2015-02-15 19:37:03
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-14 o 20:34, masti pisze:

    > jasne wyrzutnie rakietowe, ciężką artylerię i czołgi kupuje się w każdym
    > sklepie wędkarskim. A zwłoki żołnierzy rosyjskich przewożone do Rosji
    > nie istnieją. Jeńcy rosyjscy nie istnieją. Rodzima ludność buriacka
    > Donbasu walczy o swoją autonomię. Konwoje humanitarne dowożą zywność dla
    > haubic. itd.
    >
    > Trzeba na prawdę być albo zaślepionym albo na żołdzie Putina by takie
    > kity wciskać.

    Jaką artylerię, jakie czołgi, jakie zwłoki, o czym ty bredzisz? Oni
    naprawdę zdołali cie ogłupić tym swoim antyrosyjskim szczekaniem.

    > a Główny urząd kontroli Prasy, publkikacji i widowisk nie istniał

    A jak nazwać to co teraz działa i na dodatek tak sprawnie że ty dajesz
    się na te ich debilne gierki nabrać?

    > ciągle usiłowali

    Jak się koniec końców okazuje ta "wolność" która nastała po PRLu jest
    nieporównywalnie gorsza jeżeli idzie o ogłupianie społeczeństwa.

  • 168. Data: 2015-02-15 19:37:39
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-14 o 20:41, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Na wschodzie Ukrainy walczy regularna armia rosyjska. To niepodległa
    > dyskusji - sami Rosjanie wielokrotnie to potwierdzali.
    >
    > TG

    Proszę o autoryzowane wypowiedzi oficjalnych czynników. Raz jedyny
    słyszałem takie oświadczenie, w którym to wiceminister MSW FR mówił o
    pomyłkowym przekroczeniu granicy przez kilka czołgów i transporterów w
    trakcie trwanie na granicy ćwiczeń. Było to pół roku temu.
    Jeżeli ty masz jakieś wiarygodne wiadomości na ten temat to proszę o
    ich ujawnienie.

  • 169. Data: 2015-02-15 20:44:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > trakcie trwanie na granicy ćwiczeń. Było to pół roku temu.
    > Jeżeli ty masz jakieś wiarygodne wiadomości na ten temat to proszę o

    przecież i tak nie przyjmiesz tego do wiadomości.

  • 170. Data: 2015-02-15 20:54:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Jaką artylerię, jakie czołgi, jakie zwłoki, o czym ty bredzisz?

    tego to nawet sam putin nie wymyślił.
    Miejscowa ludność broni się przed faszystami od bandery przy pomocy
    patelni i łuków