  • Data: 2009-10-30 13:41:19
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Paź, 17:38, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > na razie nic z tego nie ma, jak bedzie to mozna opiniowac

    > korzystasz osobiscie czy tylko reklamujesz usluge ?
    > ze w cenniku jest pozycja to niewiele znaczy
    >
    > za to ja chetnie zrobie tepsie darmowa reklame: liczba laczy waskopasmowych
    > w dol, liczba przychodow z tychze w dol, dochod dla akcjonariuszy - lepiej
    > nie mowic

    Nie za bardzo rozumiem sens takiej zlosci. Napisalem o 20 megabitach,
    bo wydaje mi sie, ze jest to duzy krok naprzod w polskim internecie.
    Poza tym co do Twojej reklamy, to radzilbym sprawdzic prawdziwosc tych
    danych, bo sadzac po ostatnich wynikach kwartalnych, to wyglada to nie
    tak zle jak piszesz:P