  • Data: 2009-10-30 14:12:15
    Temat: Re: Telekomunikacja Polska i Internet
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie za bardzo rozumiem sens takiej zlosci. Napisalem o 20 megabitach,
    bo wydaje mi sie, ze jest to duzy krok naprzod w polskim internecie.
    Poza tym co do Twojej reklamy, to radzilbym sprawdzic prawdziwosc tych
    danych, bo sadzac po ostatnich wynikach kwartalnych, to wyglada to nie
    tak zle jak piszesz:P
    -----------------------
    Ja się bardzo cieszę, z tych 20 MB/s ale ciężko entuzjastycznie pisać, gdy
    się ma 256 kb/s i brak technicznych możliwości na wiecej.
    Ba ! Ja to mam jednak powody do radości.
    Nie ma ich moja sąsiadka, któej TP odmówiła przyłączenia do sieci i nawet
    płąci jej odszkodowanie co miesiąc za to.
    A możliwości techniczne są.
    Na centrali są wolne porty PSTN a wolne pary w kablu też są. Wiem, bo z
    monterkami jestem na "ty".
    Tyle że wyszło zalecenie by "indywidualnych nie podłączać" gdy się to ma
    wiazać choćby z wbicuem lopaty.
    A sąsiadka sama przyłącze zrobiła i tylko do studzienki wciągnąć i w słupku
    oraz na PG wkrosować.
    Ba ! Odmówili jej nawet radiodostępu mimo że dom obok sąsiad jeszcze się
    załapał i tak go stelefonizowali (tam z kolei nie chiało im się zrobić
    przewieszki bo słup po złej stronie drogi stoi).
    Ale że sąsiad zakładał telefon gdy nie było owego (nie)sławnego
    rozporzadzenia zarządu czy cholera wie kogo w TP.
    Dość, że monterzy o tym mówią i fachowe witryny o tym pisały.
    Jaka to jest firma i jaki wolny rynek że operator woli sąsiadce płacić 50
    PLN miesięcznie niż, żeby to ona jemu płaciła.
    A kabel w ziemi gnije i porty też stoją bezużtecznie wiec niech mi nikt nie
    pierniczy o "kosztach utrzymania infrastruktury" bo ona właśnie jest i
    operator te koszty ponosi zamiast elastycznie podejść do klienta. Woli
    wypłacać odszkodowanie bo prawo go do tego zmusza.
    Ja bym się bał z takim partnerem biznesy robić.
    Socjalizmem jedzie na kilometr.
    vari