  • 21. Data: 2014-04-11 00:53:20
    Temat: Re: Telefony z dużymi ekranami
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 00:10:14 UTC+2 użytkownik jakson napisał:

    > Fajny, ale ponad 1600 PLN.

    Ten drugi chinczyk ma byc tanszy.

    > Widzialem jakies iOceany 5" z 2GB DDR3
    >
    > oparte o MT6592 (czasami nawet o MT6592T!)
    >
    > za 250 USD, czyli jakies 750 PLN,
    >
    > co w najbardziej pesymistycznym przypadku (VAT)
    >
    > daje ~920 PLN.
    >

    > Ew. jakis Xiaomi jak fon ma byc dla kobiety :)

    Ten oppo to wersja na Europe, rozprowadzana przez ich europejskie przedstawicielstwo.
    Wada jest brak spolszczenia i radia FM. Xiaomi nie ma wersji dedykowanej do Europy.

    > Nie.
    >
    > Poczytaj opinie o modelu "rzuconym" na Polske.
    >
    > Za takie cos Motorli nalezy sie bojkot.

    Mozesz rzucic linke?
    Rozumiem, ze chodzi wylacznie o dystrybuje sprzedawana przez Play?

  • 22. Data: 2014-04-12 14:14:26
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ten drugi chinczyk ma byc tanszy.

    Tanszy? Np. 1400zl?
    :P

    > Xiaomi nie ma wersji dedykowanej do Europy.

    Ma UMTS europejski (900+2100) + polskie MIUI.
    Czego jeszcze chcialbys wiecej?

    > Mozesz rzucic linke?

    Poszukaj na googlach.
    Ogolnie chodzi o mala pojemnosc flasha
    przy braku slotu na karty SD/microSD.
    Do tego dochodzi slaby aparat i inne
    a cena wcale nie jest taka niska.

  • 23. Data: 2014-04-12 18:41:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
    > Samsung s3 - chyba najlepszy tylko cena najwyższa

    Ciekawe czemu najdroższy ;-)

  • 24. Data: 2014-04-12 19:33:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 12 kwietnia 2014 14:14:26 UTC+2 użytkownik jakson napisał:

    > Tanszy? Np. 1400zl?
    >
    > :P

    A Xiaomi za darmo rozdaja

    http://www.ghdeal.com/android-phones.html?phone_bran
    d=55

    Do tego transport i mozliwosc naliczenia cla.

    > Ma UMTS europejski (900+2100) + polskie MIUI.
    >
    > Czego jeszcze chcialbys wiecej?

    LTE dzialajace w Polsce?.......
    A racja...Xiaomi calkiem nie ma LTE.
    Przedstawicielstwo na Europe? Serwis w Europie.

    > Poszukaj na googlach.
    >
    > Ogolnie chodzi o mala pojemnosc flasha
    >
    > przy braku slotu na karty SD/microSD.
    >
    > Do tego dochodzi slaby aparat i inne
    >
    > a cena wcale nie jest taka niska.

    Ale czym sie rozni wersja na Polske (Play) od wersji z importow wlasnych z GB
    (glownie) sprzedawanych na allegro? Bo o tym pisales.

    Na Google widze glownie zachwyty zadowolonych uzytkownikow.

    Swietnie zoptymalizowany telefon wyciagajacy wszystko co najlepsze ze swoich
    parametrow.

  • 25. Data: 2014-04-12 19:50:38
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-12 18:41, Pszemol pisze:
    > "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
    >
    > Ciekawe czemu najdroższy ;-)

    A Samsung Galaxy S IV ?

  • 26. Data: 2014-04-12 20:42:50
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-04-12 19:50, Borneq pisze:

    > A Samsung Galaxy S IV ?

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/samsung-gal
    axy-s4-test.html

    ciekawe dlaczego aż 7 giga na system, bo z 16 dostępne jest tylko 9

  • 27. Data: 2014-04-12 21:40:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-12 20:42, Borneq wrote:

    > http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/samsung-gal
    axy-s4-test.html

    > ciekawe dlaczego aż 7 giga na system, bo z 16 dostępne jest tylko 9

    To specjalna promocja Samsunga: kupujesz 16, dostajesz 9.
    Troche jak z kawa 3 w 1 ;]

  • 28. Data: 2014-04-13 11:29:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Apr 2014 16:02:06 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski

    > Na wojnie zwykle wyłącza się coś, co należy do przeciwnika. ;)
    > Rosjanie znają się nieźle na GPS -- to oni, nie Amerykanie
    > ostatnimi czasy latali w kosmos. Wiedzą, jak ,,wyłączyć''. ;)

    Nie jest to takie proste, a na pewno kosztowne - taniej zaklocic.

    > Znalezienie satelity po omacku jest trudna, ale Rosjanie
    > nie muszą szukać po omacku a satelity nie są odporne na

    Akurat te, to co do centymetra wiadomo gdzie sa :-)
    Chyba ze Amerykanie wylacza cywilny sygnal i

    > Ponoć GPS to 24 satelity. Jak więc możliwe, że
    > tablet czy telefon widzi naraz aż 13 z nich?

    Tak malo,czy tak duzo ?

    > Rosjanie mają Glonass i Topole, które latają ,,nad
    > tarczami'' antyrakietowymi. Wiedzą doskonale, jak
    > zbudowany jest GPS -- współpracowali w jego budowaniu
    > od lat

    Jakos watpie.

    > i oficjalnie korzystają z EGNOS. Wiedzą zapewne,
    > jak ,,wyłączyć'' ,,wyłącznikiem naziemnym''.

    Myslisz ze ktos im taka wiedze dal, czy szpionow maja dobrych ?

    > GPS to nie
    > internet, który dzięki swemu rozproszeniu jest nietykalny.
    > GPS ma swoje naziemne ośrodki koordynujące, które można
    > zniszczyć.

    I mozna tez odbudowac, niewykluczone ze szybko.
    Obecny system ma ponoc byc zdolny do pol roku autonomicznej pracy.

    J.

  • 29. Data: 2014-04-13 13:02:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > zniszczyć.
    >
    > Ćwierć wieku Amerykanie żyli w cieniu patriotów itp.
    > zabezpieczeń -- teraz Topole są silniejsze od
    > amerykańskich tarcz.
    >
    > Galileo nie jest jeszcze gotowy -- a i on korzystał z rosyjskich rakiet.
    > Chiński odpowiednik GPS nie będzie służył Ameryce.
    > Indyjski, o ile w ogóle będzie globalny w najbliższych latach -- także.
    >
    > Próby niszczenia rosyjskich satelitów na wyrzutniach rakiet
    > powiodły się -- dwa razy rakiety zostały zniszczone wraz
    > z satelitami, ale jakimś cudem Glonass jest rzeczywistością.

    No ale chyba nie mówimy o wojnie? A jak zdaje sie jedyna metoda ich
    wyłączenia przez przeciwnika to fizyczne zniszczenie.. A tak w ogóle to
    nie przeceniałbym tych systemów GPS i innych nowinek tego typu jako
    skutecznego środka w prowadzeniu dziełań wojennych. Naloty na Kosovo
    pokazały że jankesom nie udało sie zniszczyć ani jednego serbskiego
    czołgu z powietrza, mało tego - Serbowie portafili skutecznie zamaskować
    nawet drogi. To pewnie jedna z przyczyn że zakończyli bombardować
    wojskowe cele w Kosovie, a zaczęli terrorystyczne naloty i niszczenie
    mostów i elektrowni w Belgradzie i innych miastach Serbii.

  • 30. Data: 2014-04-13 17:30:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 09 Apr 2014 20:43:26 +0200, ToMasz napisał(a):

    > co? S3 kosztuje 899zł z 23%VAT! Drogo?

    No, zalezy od punktu widzenia i siedzenia. Smiem twierdzic ze drogo
    ... bo i za co ?

    Ale kolega ma zapewne na mysli telefon nieokreslonego producenta, o
    nazwie I9300, w cenie gdzies miedzy 35 a 235 zl, wiec sam rozumiesz ze
    899 to bardzo drogo :-)

    J.