  • 1. Data: 2011-07-15 21:35:42
    Temat: Telefon z nagrywaniem rozmowy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Sporo współczesnych telefonów ma dyktafon.
    Ale czy jest jakiś model, w którym można nagrywać rozmowy telefoniczne?

    Bo wkurzające jest, jeżeli z jakimś "doradcą" przeprowadza się rozmowę,
    a potem na piśmie dostaje coś zupełnie innego :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 2. Data: 2011-07-15 21:49:33
    Temat: Re: Telefon z nagrywaniem rozmowy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 23:35:42 +0200, Adam napisał(a):

> [...]
    >
    > Bo wkurzające jest, jeżeli z jakimś "doradcą" przeprowadza się rozmowę,
    > a potem na piśmie dostaje coś zupełnie innego :(

    Najlepszy jest Vox Track na Symbiana
    http://wap.psiloc.com/pl/Application,262319,Psiloc+V
    oxTrack+Personal
    płatny, ale niedużo i wart każdego grosza. Na niektórych nowszych modelach
    będzie niestety pikał i nie da się tego wyłączyć. Z pewnościa na E71 działa
    idealnie bez pikania.

    Nagrywają też androidy, ale różne modele różnie sobie z tym radzą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 3. Data: 2011-07-15 23:15:45
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > idealnie bez pikania.
    >
    > Nagrywają też androidy, ale różne modele różnie sobie z tym radzą.

    Niestety nie kazdy Android ma taka mozliwosc sprzetowo/kernelowa.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2011-07-16 05:19:44
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    G Nowak wrote:

    oxTrack+Personal

    > Niestety nie kazdy Android ma taka mozliwosc sprzetowo/kernelowa.

    Wręcz większość Androidowych telefonów nie ma ani sprzętowej ani kernelowej.
    Chyba wręcz nie ma ani jednego Androidowego telefonu, który by to umiał od
    razu bez żadnej przeróbki (a tylko z zainstalowaniem programu).

    Podobnie iphone, z tego co się orientuje nie ma możliwości sprzętowej.

    voxtrack potwierdzam, działa ładnie.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2011-07-16 08:40:57
    Od: "MIR" <d...@g...com>

    Potwierdzam, Nokia E-71 a zwłaszcza E-72 działają w tym bardzo dobrze! Poza
    Nokią wybór jest raczej kiepski - ale, napewno bardzo funkcjonalnie jest to
    rozwiązane w telefonie Sony Ericsson K-800i i ten telefon polecam(!!),
    zwłaszcza wówczas gdy ma to być telefon niezbyt drogi... POWODZENIA ( - )
    MIR

  • 6. Data: 2011-07-16 09:26:41
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 15 Jul 2011 22:49:33 +0100, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > idealnie bez pikania.
    > Nagrywają też androidy, ale różne modele różnie sobie z tym radzą.

    Starsze SE, nie pamiętam, czy to było k750, czy k800, ale jakoś w tym
    okresie radziły sobie bez specjalnego oprogramowania. Tylko, że niestety
    pikały
    --
    marcin

  • 7. Data: 2011-07-16 09:33:17
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Starsze SE, nie pamiętam, czy to było k750, czy k800, ale jakoś w tym
    > okresie radziły sobie bez specjalnego oprogramowania. Tylko, że niestety
    > pikały

    k550i nagrywa, a dzwiek pikania jesli sie nie myle to odpowiednim softem dalo
    sie podmienic dzwiek wav pikniecia na pusty wav (z nagrana cisza ;) ) nie
    pamietam dokladnie wiec sprawdzic samemu. Nie wlacza sie to SAMO - trzeba
    kliknac, takze moze to komplikowac komus zycie...

  • 8. Data: 2011-07-16 10:27:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Jul 2011 07:19:44 +0200, a...@...a.z.e.t.a.pl
    napisał(a):

    > Podobnie iphone, z tego co się orientuje nie ma możliwości sprzętowej.

    gejfon właśnie sprzętowe możliwości ma, tylko Stiw zablokował programom
    dostęp do części telefonicznej i możliwość wpięcia ich w tor dźwięku.
    Choć po jailbreaku powinno to być możliwe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 9. Data: 2011-07-16 11:50:11
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-15 23:35, Adam pisze:
> [...]
    >
    > Bo wkurzające jest, jeżeli z jakimś "doradcą" przeprowadza się rozmowę,
    > a potem na piśmie dostaje coś zupełnie innego :(

    trzymaj sie z daleka od noki e51, nagrywa, ale co minute robi BIP ktore
    slyszy osoba nagrywana :)
    Oczywiscie mam na mysli standardowa nagrywarke rozmow

    --
    z magazynem</a>

  • 10. Data: 2011-07-16 11:51:00
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-07-16 01:15, G Nowak pisze:

    oxTrack+Personal

    > Niestety nie kazdy Android ma taka mozliwosc sprzetowo/kernelowa.

    a lg P500 ma, jak tak to znasz jais sprawdzony program ktory automatem
    nagrywa a na koncu pyta czy skasowac?

    --
    z magazynem</a>