  • 11. Data: 2011-02-15 14:40:35
    Temat: Re: Telefon niedotykowy z dobrą baterią, latarką i aparatem
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 14:50:40 +0100, spa wrote:
    >Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    >Java jest upierdliwa, ale uważam, ze oczekiwania dla telefonu spełnia
    >Cóż to skomplikowanego chciałby programista sobie do telefonu dopisać?

    Zalezy od wykonania.

    Java w obecnej popularnej wersji (J2ME/CLCD/MIDP - nie wiem jak w
    Androidzie):
    -ma bardzo ograniczone interfejsem mozliwosci - i juz chocby jakiegos
    managera polaczen nie napiszesz,
    -praca na wirtualnej maszynie spowalnia mocno
    -pamiec jest ograniczona do ~1MB.

    No i np nie ma nawigacji w javie, tylko takie co z serwerka sciagaja.

    no dalsze niuanse - na SE mam wielozadaniowa, moze sobie aplikacja
    chodzic w tle i w niczym nie przeszkadza, na prostym samsungu nawet
    z dzialaniami po bluetoothie koliduje.

    J.

  • 12. Data: 2011-02-15 14:56:57
    Temat: Re: Telefon niedotykowy z dobrš bateriš, latarkš i aparatem
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > no dalsze niuanse - na SE mam wielozadaniowa, moze sobie aplikacja

    SE, java i wielozadaniowość :-)

    Tu już nie pomogę
    Zapewne są lepsze telefony, o których ja nie wiem.

    Te poprogramujesz, ale mają inne wady
    http://komorkomania.pl/2010/04/27/blackberry-pearl-3
    g-oficjalnie-zaprezentowany
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2011/02/sony
    -ericsson-xperia-pro-ekran-dotykowy-klawiatura-qwert
    y-android-2.3
    http://www.androidal.pl/motorola-flipout/15930
    http://gsm.magazyn.pl/telefony-komorkowe/Nokia/E52/n
    okiae52

  • 13. Data: 2011-02-15 15:00:59
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "argothiel" <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał w
    wiadomości news:ijduiq$kug$1@news.onet.pl...
    szcze-twardszy-i-lepiej-wyposazony/
    > Wygląda super. :)

    staruszka C702 znasz:?
    http://telepolis.pl/telefony.php?id=1336
    http://telepolis.pl/artykuly.php?id=249
    http://gsm.magazyn.pl/telefony-komorkowe/Sony-Ericss
    on/C702/sonyericssonc702

  • 14. Data: 2011-02-15 18:11:15
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-02-15 14:20, argothiel pisze:

    szcze-twardszy-i-lepiej-wyposazony/

    > Wygląda super. :)
    >
    > Pozdrawiam, argothiel

    też mam na niego chrapkę :)

    --
    ! ÓÓÓ !

  • 15. Data: 2011-02-15 18:44:01
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-02-15 14:40, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No i np nie ma nawigacji w javie, tylko takie co z serwerka sciagaja.

    Jest taka co nie ściąga, nazywa się Trekbuddy.

  • 16. Data: 2011-02-15 18:44:11
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 19:11:15 +0100, Diabełson wrote:
    szcze-twardszy-i-lepiej-wyposazony/
    >też mam na niego chrapkę :)

    Twardosc i dlugosc moze robia wrazenie, ale sprostujcie mnie:
    -otwartego systemu nie ma,
    -UMTS nie ma,
    -ekranik malutki,
    -rozdzielczosc .. no nie wiem czy nie za duza jak na takim malenstwie,
    -nawigacji nie ma, bo naviexpert czy google maps to nie bardzo
    zasluguja,

    J.

  • 17. Data: 2011-02-15 19:46:14
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    spa wrote:

    > SE, java i wielozadaniowość :-)

    Nie snie na javie ale w moim SE da sie zminimalizowac, chodzi prawdziwy klient
    mail pop3 (mujMail - czeski wiec nie moj ;) ). Jest to dosc wolne, moze czasami
    wkurza ale dziala, rozne watki moga dzialac w tle (w tym programie wiec jakas
    wielozadaniowosc jest w ramach zamej aplikacji) a sama aplikacja moze byc w tle
    systemu telefonu i mi "nie gracic desktopu" ze tak powiem.

    W SE wkurza mnie jedno - kurz za szybka (plastikiem). Niby jest uszczelka ale
    pianka (z ktorej jest wykonana) jest za niska i nie dociska dobrze do szybki :/

    Najwygodniejszy jak dla mnie jest windows mobile ALE nie chce chodzic z
    ladowarka w kieszeni :/

  • 18. Data: 2011-02-15 21:50:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Papkin pisze:
    > Najwygodniejszy jak dla mnie jest windows mobile ALE nie chce chodzic z
    > ladowarka w kieszeni :/
    przepraszam ze sie wtącam, ale windows mobile nie "ciągnie baterii"
    Jeślina jakimkolwiek telefonie uruchomisz "pińcet" programów - tak samo
    szybkko ją wydoją. druga sprawa ekran. jak trzeba obsłużyć i oswietlić
    prawei 4 cale - czas pracy sie skraca.
    do wątkotwórcy: w sprawie telefonu z klawiaturą - są małe samsungi z
    windowsem, i klawiaturą qwerty. nie wiem czy mają latarkę ( typu dioda z
    lampy błyskowej) ja mam starego samsunga i780, ma mały ekran, klawiaturę
    - nie ma latarki. Na podstawie 2 letniego użytkowania mogę powiedzieć ze
    "trzyma długo", tymbardziej ze w zestawie jest druga bateria i
    ładowarka. moze Tobie akurat coś z tej lini tlefonów spasuje, choć to
    przeciwny biegun do k750, albo solida

    ToMasz

  • 19. Data: 2011-02-16 00:18:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 18:44:01 +0000 (UTC), Przyjazny wrote:

    >Jest taka co nie ściąga, nazywa się Trekbuddy.

    To tez nie jest nawigacja.
    Sie przydaje, ale najmniej w samochodzie.

    J.

  • 20. Data: 2011-02-16 08:25:29
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > Twardosc i dlugosc moze robia wrazenie, ale sprostujcie mnie:
    > -otwartego systemu nie ma,
    > -UMTS nie ma,

    Czy chcemy go podłączać do laptopa?
    Do normalnego uzycia 3G do 384 kb/s wystarczy

    > -ekranik malutki,
    > -rozdzielczosc .. no nie wiem czy nie za duza jak na takim malenstwie,

    ekranik wiekszy jak w K750, ktory kiedyś uchodzil za super telefon i jest
    odniesieniem w tym wątku

    > -nawigacji nie ma, bo naviexpert czy google maps to nie bardzo
    > zasluguja,

    Do sporadycznego użycia naviexpert jest OK. Nie każdy jest zawodowym
    szoferem, komiwojażerem.

    Jak wiemy jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził
    Jak ktoś chwali sobie K750, to Solid 2710 jest godnym następcą - jest pod
    każdym względem nie gorszy.
    Jak kto nie lubi samsung może sobie wybrać SE C702 - ma mnóstwo rożnych wad,
    ale K750 też bije na łeb na szyję i chyba jest podobnie odporny jak solid

    Jak ktoś potrzebuje cos więcej z czegoś innego musi zrezygnować.