    From: "spa" <s...@a...er>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon niedotykowy z dobrš bateriš, latarkš i aparatem
    Date: Wed, 16 Feb 2011 09:25:29 +0100

    news:fohll6hudbv1lnaee2b8u2a5k1k0g089tb@4ax.com...
    > Twardosc i dlugosc moze robia wrazenie, ale sprostujcie mnie:
    > -otwartego systemu nie ma,
    > -UMTS nie ma,

    Czy chcemy go podłączać do laptopa?
    Do normalnego uzycia 3G do 384 kb/s wystarczy

    > -ekranik malutki,
    > -rozdzielczosc .. no nie wiem czy nie za duza jak na takim malenstwie,

    ekranik wiekszy jak w K750, ktory kiedyś uchodzil za super telefon i jest
    odniesieniem w tym wątku

    > -nawigacji nie ma, bo naviexpert czy google maps to nie bardzo
    > zasluguja,

    Do sporadycznego użycia naviexpert jest OK. Nie każdy jest zawodowym
    szoferem, komiwojażerem.

    Jak wiemy jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził
    Jak ktoś chwali sobie K750, to Solid 2710 jest godnym następcą - jest pod
    każdym względem nie gorszy.
    Jak kto nie lubi samsung może sobie wybrać SE C702 - ma mnóstwo rożnych wad,
    ale K750 też bije na łeb na szyję i chyba jest podobnie odporny jak solid

    Jak ktoś potrzebuje cos więcej z czegoś innego musi zrezygnować.