  • 21. Data: 2012-05-03 14:26:52
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 13:56, Amir pisze:
    > Czyli masz abonament za 19zł do tego dokupisz 10zł miesięczne opcje darmowe
    > do stacjonarnych?
    >
    > razem to będzie 29zł jesli tak do chyba się skuszę:)
    >
    > do tego stacjonarnego gdzie abonament chce brac 20zł aby 10zł dodatkowo bylo
    > do stacjonarnych gratis,

    Nie pisz pod stopką.
    Jak chcesz się skusić to zawrzyj umowę (bez telefonu) przez internet,
    wtedy więcej zyskasz.

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-05-03 22:08:49
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Animka wrote:
    > Skoro jesteś taki doświadczony w Aero2 to napisz czy będzie działało w
    > telefonie LG GT505.

    Powinno. A dla chętnych poradnik jak sprawdzić samodzielnie, czy będzie
    czy nie:
    http://jdtech.pl/2011/08/aero2-jak-sprawdzic-czy-moj
    -telefon-lub-modem-bedzie-dzialal.html

    Jakub

  • 23. Data: 2012-05-03 23:07:01
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 22:08, Jakub Danecki pisze:

    > Powinno. A dla chętnych poradnik jak sprawdzić samodzielnie, czy będzie
    > czy nie:
    > http://jdtech.pl/2011/08/aero2-jak-sprawdzic-czy-moj
    -telefon-lub-modem-bedzie-dzialal.html

    Sprawdzilam. W/g informacji podanej na stronie po czym można poznać
    widzę, że będzie działało.
    2G Network GSM 850/900/1800/1900
    Sieć 3G HSDPA 1900/2100

    Dzięki.

    --
    animka

  • 24. Data: 2012-05-04 00:56:33
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jakub Danecki" napisał:

    > Powinno.

    Dlaczego?

    > A dla chętnych poradnik jak sprawdzić samodzielnie, czy będzie
    > czy nie:
    > http://jdtech.pl/2011/08/aero2-jak-sprawdzic-czy-moj
    -telefon-lub-modem-bedzie-dzialal.html

    No to sprawdźmy:

    "Interesuje nas tylko pole 3G Network."

    3G Network HSDPA 1900 / 2100

    "Jeżeli w tej linii pojawi się częstotliwość 900"

    No nie pojawiła się.

    "to znaczy, że nasz telefon najprawdopodobniej będzie działał z kartą SIM
    Aero2."

    Czyli wzmiankowany model jednak nie będzie działał? ;->

    JoteR

  • 25. Data: 2012-05-04 01:48:16
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał:

    > Sprawdzilam. W/g informacji podanej na stronie po czym można poznać widzę, że
    > będzie działało.

    Przecież napisałaś w innym wątku, że po wsadzeniu karty z Aero masz komunikat:
    włóż kartę SIM, więc jak ma zadziałać, jak albo źle wsadziłaś kartę, albo znów
    nie w ten otwór. Weź zacznij używać głowy.

  • 26. Data: 2012-05-04 04:12:15
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-04 01:48, Tomek pisze:

    > Przecież napisałaś w innym wątku, że po wsadzeniu karty z Aero masz komunikat:
    > włóż kartę SIM, więc jak ma zadziałać, jak albo źle wsadziłaś kartę, albo znów
    > nie w ten otwór. Weź zacznij używać głowy.

    Widzę, ze notujesz sobie każdą moją wypowiedź. To jest chorobliwe! Idź
    do lekarza.
    Wkładałam do innego telefonu, z którego zdejmowany był simlock i
    włożyłam kartę wyłamaną do wielkości micro sim i w związku z tym telefon
    już zepsuty. Skoro sobie zapisujesz to sprawdż dlaczego tamten telefon
    jest zepsuty. Mam dokupiony adapter do wielkości tej wylamanej mikro
    karty, więc kartę już mogłam włożyć do telefonu, w którym okazało się,
    ze nie ma on simlocka.
    Żegnam!

    --
    animka

  • 27. Data: 2012-05-04 04:29:41
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-04 00:56, JoteR pisze:

> [...]
    > Aero2."
    >
    > Czyli wzmiankowany model jednak nie będzie działał? ;->

    Czyli jeśli 2G to nie będzie działało Aero2? Ktoś kto zakupił ten
    telefon napisał w komentarzach, że mu dziala.
    Jest tak:
    General
    2G Network
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    3G Network
    HSDPA 1900 / 2100

    --
    animka

  • 28. Data: 2012-05-04 08:25:39
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    JoteR wrote:
    > Dlaczego?

    Bo nie powinno :) przeklawiaturzenie :)

    > Czyli wzmiankowany model jednak nie będzie działał? ;->

    Wniosek 100% prawidłowy. Widzę, że lektura mojego artykułu na marne nie
    poszła :D

    Jakub

  • 29. Data: 2012-05-04 08:26:57
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Animka wrote:
    > Czyli jeśli 2G to nie będzie działało Aero2?

    Aero2 nie posiada nadajników 2G.

    > Ktoś kto zakupił ten
    > telefon napisał w komentarzach, że mu dziala. Jest tak:
    > General
    > 2G Network
    > GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    > 3G Network
    > HSDPA 1900 / 2100

    To źle napisał albo ma inny telefon posiadajacyh UMTS 900 MHz.
    Oczywiście należy też używać stron, które mają poprawne dane telefonów.
    na GSMarena błędów nie znalazłem póki co.

    Jakub

  • 30. Data: 2012-05-04 08:27:46
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Animka wrote:
    > Sprawdzilam. W/g informacji podanej na stronie po czym można poznać
    > widzę, że będzie działało. 2G Network GSM 850/900/1800/1900
    > Sieć 3G HSDPA 1900/2100
    > Dzięki.

    Nie widzę 900 MHz w linii "sieć 3g". Czyli nie będzie działało.

    Jakub