  • 1. Data: 2012-04-30 17:47:24
    Temat: Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    Czy komuś działa Skype na komórce z systemem
    Symbian Belle w wersji 111.020.0059 ?
    Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie jaka to jest
    wersja Skype i skąd została ściągnięta.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 2. Data: 2012-04-30 19:09:57
    Temat: Re: Czy Skype chodzi pod Symbian Belle?
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pn 30 04 2012 17:47, Ewelina pisze:
    > Czy komuś działa Skype na komórce z systemem
    > Symbian Belle w wersji 111.020.0059 ?
    > Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie jaka to jest
    > wersja Skype i skąd została ściągnięta.

    Nie do końca właściwa odpowiedź, ale na Belle 111.030.0609 działa skype
    z Nokia Sklepu. Wersji nie mogłem sprawdzić bo skype się wywala.
    Może pomoże :-)

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2012-04-30 19:11:55
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Ewelina" <E...@l...pl> napisała:

    > Czy komuś działa Skype na komórce z systemem
    > Symbian Belle w wersji 111.020.0059 ?
    > Jeśli tak, to bardzo proszę o podanie jaka to jest
    > wersja Skype i skąd została ściągnięta.

    Mi działała na tym sofcie, a teraz działa na 111.040.0904. Wersja Skype 2.1.23
    pobrana ze sklepu.

  • 4. Data: 2012-04-30 19:19:18
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Nie do końca właściwa odpowiedź, ale na Belle
    > 111.030.0609 działa skype z Nokia Sklepu.
    > Wersji nie mogłem sprawdzić bo skype się wywala.
    > Może pomoże :-)

    Nie rozumiem - działa czy się wywala?

    Wg komunikatu wersja Skype ze sklepu jest
    nieodpowiednia (przy Belle 111.020.0059).
    Upgrade z Anna do Belle byl robiony
    w kwietniu i wtedy wersja 111.020.0059
    była najnowsza.
    Być może należałoby zaktualizować Belle.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 5. Data: 2012-04-30 19:21:55
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    > Mi działała na tym sofcie, a teraz działa na 111.040.0904.
    > Wersja Skype 2.1.23 pobrana ze sklepu.

    Wygląda na to, że należy zaktualizować Belle.
    Jak to zrobić?

    Upgrade z Anna do Belle zrobili w punkcie Nokii.

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 6. Data: 2012-04-30 20:03:36
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pn 30 04 2012 19:19, Ewelina pisze:

    > Nie rozumiem - działa czy się wywala?

    Skype wywala się przy sprawdzaniu wersji skype, reszta działa ok.

> [...]
    > w kwietniu i wtedy wersja 111.020.0059
    > była najnowsza.
    > Być może należałoby zaktualizować Belle.

    Na to wygląda.

  • 7. Data: 2012-04-30 20:09:53
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Ewelina" <E...@l...pl> napisał:

    > Wygląda na to, że należy zaktualizować Belle.
    > Jak to zrobić?

    Tapnięciem w Akt. oprogr. ale to tylko uaktualnisz niektóre aplikacje.
    Żeby mieć wersję 111.040.0904 należy wgrać soft Nokia
    _N8_Pro_Edition_V7_Final_EURO3_By_Taylor - samej lub poprosić kogoś obeznanego w
    temacie.

    > Upgrade z Anna do Belle zrobili w punkcie Nokii.

    Mogłaś to zrobić sama podłączając telefon do kompa i korzystając z programu
    Nokia Suite

  • 8. Data: 2012-04-30 20:18:49
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pn 30 04 2012 19:21, Ewelina pisze:

    > Wygląda na to, że należy zaktualizować Belle.
    > Jak to zrobić?

    1. Zainstaluj Nokia Suite, instalka na stronie Nokii.
    2. Podłącz telefonfon do komputera, KONIECZNIE w trybie "PC Suite/Nokia
    Suite". Przy podłaczaniu wyskoczy takie małe "okienko" z trybem
    łączenia. Jak inny, kliknij je i wybierz "PC Suite/Nokia Suite". Inaczej
    nie zadziała
    3 Uruchom w komputerze Nokia Suite
    4 Na samej górze masz rząd ikon, klikasz na zieloną z grubą białą
    strzałką, skierowaną w lewy dolny róg
    5 Teraz sobie poradzisz.

    > Upgrade z Anna do Belle zrobili w punkcie Nokii.

    No offence, ale wygodnictwo wyjdzie Ci kiedyś bokiem.

  • 9. Data: 2012-04-30 20:35:07
    Od: "Ewelina" <E...@l...pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Spróbuję to zrobić.

    Trochę mnie niepokoi informacja od Tomka,
    że na wersji 111.020.0059 Skype u niego
    działał. Możliwe więc, że ta aktualizacja
    nie pomoże.

    W ogóle cała sytuacja jest trochę niejasna.
    Gdy Skype nie działał z wersją Anna, pomóc
    miał upgrade do Belle.
    Ale okazało się, że to nie pomogło, a w Internecie
    znalazłam przykłady opisujące problemy osób,
    którym działalo z Anna, a nie działa po upgrade
    do Belle.

    Cały czas wydaje mi się, że być może chodzi
    nie tyle o wersję, co o jakieś ustawienia.
    Nie wiem jednak ustawienia czego.
    Może związane z punktem dostępu?

    Pozdrawiam
    Ewelina

  • 10. Data: 2012-04-30 20:51:45
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Ewelina" <E...@l...pl> napisał:

    > Trochę mnie niepokoi informacja od Tomka,
    > że na wersji 111.020.0059 Skype u niego
    > działał. Możliwe więc, że ta aktualizacja
    > nie pomoże.

    Aktualizacja generalnie nie ma nic do rzeczy. To, że nie działa jakiś program
    pod konkretnym systemem, to nie wina tegoż systemu, lecz programu, który jest
    niekompatybilny.
    I masz rację, wcześniejsze wersje Skype nie działały na Belle, ale wyszły updaty
    pod Skype i działa. Ściągnij ze sklepu najnowszą wersję, którą podałem 2.1.23 i
    sprawdź. Na razie nic nie kombinuj z softem w telefonie.

    > W ogóle cała sytuacja jest trochę niejasna.
    > Gdy Skype nie działał z wersją Anna, pomóc
    > miał upgrade do Belle.

    Jak pisałem wyżej, nie ma znaczenia czy to była Anna czy Belle. Skype przespało
    nowy soft dla Nokii i nie dopracowało programu.

    > Ale okazało się, że to nie pomogło, a w Internecie
    > znalazłam przykłady opisujące problemy osób,
    > którym działalo z Anna, a nie działa po upgrade
    > do Belle.

    J/w, wersja Skype niekompatybilna z Belle.

    > Cały czas wydaje mi się, że być może chodzi
    > nie tyle o wersję, co o jakieś ustawienia.

    Dobrze piszesz, wydaje Ci się :)