  • 11. Data: 2012-05-02 14:46:51
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 12:26, Jakub Danecki pisze:
    > [...]
    >
    > Jedyny znany, który działa faktycznie z Aero2 (wsadzony jako główna
    > karta SIM) to GSmart G1345 w wersji europejskiej. Nie mam żadnego innego
    > potwierdzenia.
    > Dodatkowo inne GSmarty mają błędy w specs i deklarują UMTS 900 nie mając
    > go w praktyce.

    Działają z Areo2 podobno telefony LG GT505.

    --
    animka

  • 12. Data: 2012-05-02 14:50:06
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 13:46, Amir pisze:
    > to i taka chce stacjonarny przenieść z Tmibile z opcji 2w1
    > do Play stacjonarny + drugi numer z tych co są 2w1 w erze do play fresh.

    Teraz w Play masz za 10 zł nieograniczone połączenia na numery stacjonarne.

    --
    animka

  • 13. Data: 2012-05-02 15:01:16
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 14:43, Amir pisze:

    > A ne tym nie androidzie będzie działało? Jeszcze nie próbowałam, bo ten
    > telefon mam narazie do innych celów.
    > http://www.telix.pl/telefon/samsung-gt-c6712-star-ii
    -duos--dual-sim--2540.html

    > Jeśli masz możliwośc sprawdzenia czy zadziała z kartą Areo2, sprawdz proszę
    > jak nie zadziała to zamówie ten GSmart G1345

    Mam możliwość, ale po prostu nie chcę, bo mi się ustawienia na Play albo
    na Orange przestawią. Do tego celu za jakiś czas wykorzystam telefon LG
    GT505.

    > Kolega w poście poniżej pisze, ze ten powinien zadziałać z Areo2.
    >
    > koszt nowego 600zł netto nie jest taki zły ma 500MB ram i Rom tez 500MB
    > na androidzie

    Mój Samsung kosztował 460 zł. Kupiłam w Euro AGD. Wbrew temu co ktoś
    gdzieś kiedyś napisał ładnie nagrywa i ładne zdjęcia nawet robi.

    --
    animka

  • 14. Data: 2012-05-02 17:15:22
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > do Play stacjonarny + drugi numer z tych co są 2w1 w erze do play fresh.

    Teraz w Play masz za 10 zł nieograniczone połączenia na numery stacjonarne.

    Wszyscy w rodzinie poza jednym domowy mamy All Inclusive all, nie ma sens
    aby wszyscy doplacali po 10zł
    lepiej przeniesc stacjonarny z ery do play i będa wszyscy mieli darmowe
    połaczenia z stacjonarnym w play.

    ale dzieki za info nie wiedzialem, ciekawe czy to dotyczy wszystkich taryf?

    pozdrawiam
    AT

  • 15. Data: 2012-05-02 17:30:34
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup

[...]

    Dziękuję za informacę jest na allegro :)
    pozdrawiam

    -----------------------------

    Zamówiony juz cena 717zł brutto nowy z fv23%
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2012-05-02 19:01:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message news:jnqktm$rj0$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > Poszukuję telefonu na dwie karty sim z androidem
    > w mare zgrabnego dla kobiety
    > wygoglowalem takie:
    > GIGABYTE G1310 GSmart
    > GIGABYTE GSmart Rola
    > MOTOROLA XT800
    > myPhone A320 Next
    > TREECON X2
    > VIEWSONIC V350
    > ale na allegro nie ma ich, może ktoś zna inne modele łatwo dostępne?
    > Chciałbym włożyć kartę z Areo2 oraz karte z Play, na play odbierać rozmowy na
    > areo2 internet,

    http://www.ebay.ie/sch/i.html?_nkw=ouku+horizon&_sac
    at=0&_dmpt=UK_Mobile_Phones&_odkw=ouku+android+dual&
    _osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

    mialem, dziala calkiem ladnie, niestety u mnie w miescie nie ma jeszcze btsa
    aero2 wiec odsprzedalem na allegro... telefon dosyc przyzwoity i solidny

    inne:
    http://www.gsmarena.com/results.php3?sName=&idMaker=
    0&chkHSDPA900=selected&idAvailability=0&YearAnnounce
    d=0&nPriceLow=0&nPriceHigh=0&idCurrency=0&idFormFact
    or=0&idDualSIM=1&idQwerty=0&HeightMax=0&WidthMax=0&T
    hicknessMax=0&WeightMax=0&idOS=11&nminCPUMHz=0&nCPUC
    ores=0&nminRAMMB=0&nminInternalStorageMB=0&idExpansi
    onCard=0&idDisplay=0&nminDisplayX=0&nminDisplayY=0&n
    maxDisplayX=0&nmaxDisplayY=0&fminDisplaySize=0&fmaxD
    isplaySize=0&nPixelDensity=0&idDisplayTech=0&idTouch
    screen=0&idAccelerometer=0&idGyro=0&idCompass=0&id35
    mm=0&idCamera=0&idCameraFlash=0&idVideoRecorder=0&id
    SecondaryCamera=0&idGPS=0&bWLAN=0&idNFC=0&bEDGE=0&bG
    PRS=0&idBluetooth=0&bIR=0&bEmail=0&bWAP=0&bJava=0&id
    Radio=0&bMMS=0&idRingtones=0&sColor=&StandBy=0&TalkT
    ime=0&sFreeText=

  • 17. Data: 2012-05-02 23:35:39
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 17:15, Amir pisze:

    > Teraz w Play masz za 10 zł nieograniczone połączenia na numery stacjonarne.
    >

    > Wszyscy w rodzinie poza jednym domowy mamy All Inclusive all, nie ma sens
    > aby wszyscy doplacali po 10zł

    Aha, chyba, że tak.

    > lepiej przeniesc stacjonarny z ery do play i będa wszyscy mieli darmowe
    > połaczenia z stacjonarnym w play.

    Ja mam stacjonarny przez bramkę voip. Ile wydzwonię tyle płacę. Ale
    chyba sobie dodam tę usługę za 10 zł. Z komórkowego będę dzwoniła na
    stacjonarne, a że stacjonarnego voip w razie potrzeby na infolinie (np.
    banków) i za granicę. Ostatnio właśnie dzwoniłam do jakiegoś banku i mi
    nabiło (voip) ponad 5 zł.

    > ale dzieki za info nie wiedzialem, ciekawe czy to dotyczy wszystkich taryf?

    Nie wiem, ja w Play-u mam abonament za 19 zł (bez telefonu). Przez
    internet załatwiałam i podobno jest taniej.
    Teraz jeszcze czekam na skończenie umowy w Orange. Umowa kończy mi się w
    lutym dopiero.

    --
    animka

  • 18. Data: 2012-05-03 11:05:53
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Animka wrote:
    > Mam możliwość, ale po prostu nie chcę, bo mi się ustawienia na Play
    > albo na Orange przestawią. Do tego celu za jakiś czas wykorzystam
    > telefon LG GT505.

    Animka i jej wielce przydatna pomoc oraz rady z .... wyjęte :P

    http://www.gsmarena.com/samsung_c6712_star_ii_duos-3
    921.php
    Ten telefon to urządzenie 2G, więc z Aero2 nie zadziała.

    To jedyny, do jakiego dostałem od czytelników jdtech.pl potwierdzenie,
    że działa. Zupełnie inną kwestią jest - jak to działa. Najgłupsze jest
    to, że to główna karta musi być Aero2, bo drugi interfejs jest tylko 2G.

    > Mój Samsung kosztował 460 zł. Kupiłam w Euro AGD. Wbrew temu co ktoś
    > gdzieś kiedyś napisał ładnie nagrywa i ładne zdjęcia nawet robi.

    No tak, nagrywanie to najważniejsza funkcja przy obsłudze Aero2.

    Jakub

  • 19. Data: 2012-05-03 13:56:41
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    -----------------

    Czyli masz abonament za 19zł do tego dokupisz 10zł miesięczne opcje darmowe
    do stacjonarnych?

    razem to będzie 29zł jesli tak do chyba się skuszę :)

    do tego stacjonarnego gdzie abonament chce brac 20zł aby 10zł dodatkowo bylo
    do stacjonarnych gratis,

    pozdrawiam
    AT

  • 20. Data: 2012-05-03 14:21:29
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 11:05, Jakub Danecki pisze:

    > Animka i jej wielce przydatna pomoc oraz rady z .... wyjęte :P

    Przeciez nie poradziłam, bo nie sprawdzałam.

    > http://www.gsmarena.com/samsung_c6712_star_ii_duos-3
    921.php
    > Ten telefon to urządzenie 2G, więc z Aero2 nie zadziała.

    No to trudno. Mnie to jest obojętne. Ktoś pisał, że na wifi też
    zadziała. Ja tam nie wiem, bo moja karta leży w szufladzie.

    > To jedyny, do jakiego dostałem od czytelników jdtech.pl potwierdzenie,
    > że działa. Zupełnie inną kwestią jest - jak to działa. Najgłupsze jest
    > to, że to główna karta musi być Aero2, bo drugi interfejs jest tylko 2G.

    W sumie nie ma różnicy czy karta głowna czy nie, bo jest z boku
    przelącznik kart, poza tym jak ktoś zadzwoni to telefon niezależnie od
    wybranej karty i operatora połączy zawsze.

    > No tak, nagrywanie to najważniejsza funkcja przy obsłudze Aero2.

    W Aero to rzeczywiście nie, ale wygodniej jest nosić sam telefon niż
    telefon i aparat fotograficzny.

    Skoro jesteś taki doświadczony w Aero2 to napisz czy będzie działało w
    telefonie LG GT505.

    --
    animka