  • 1. Data: 2012-05-02 10:26:02
    Temat: Smartfon a simlock
    Od: " Nordynka" <n...@g...pl>

    Czy w smartfonach tez mozna "zdjac" simlocka? Dostalam taki w sieci ktora mi
    nie odpowiada i chce od razu przeniesc nr i zmienic karte.
    Nie wiem tylko czy da sie. Podpowiedzcie
    Aga

  • 2. Data: 2012-05-02 12:37:02
    Temat: Re: Smartfon a simlock
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 2 May 2012 08:26:02 +0000 (UTC), Nordynka napisał(a):

    > Czy w smartfonach tez mozna "zdjac" simlocka? Dostalam taki w sieci ktora mi
    > nie odpowiada i chce od razu przeniesc nr i zmienic karte.
    > Nie wiem tylko czy da sie. Podpowiedzcie

    W każdym telefonie się da. Tylko właściciela nie zawsze na to stać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 3. Data: 2012-05-02 14:44:21
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 12:37, Waldek Godel pisze:

    > W każdym telefonie się da. Tylko właściciela nie zawsze na to stać.

    Ciekawa jestem czy to jest uczciwa firma:
    http://simlock24.pl/simlock/LG/GT505/

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-05-02 19:57:04
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał:

    > Ciekawa jestem czy to jest uczciwa firma:
    > http://simlock24.pl/simlock/LG/GT505/

    Jest bardziej uczciwa, niż Ty normalna.

  • 5. Data: 2012-05-02 21:31:00
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-05-02 14:44, Animka pisze:
    > Ciekawa jestem czy to jest uczciwa firma:

    Zanim sprawdzisz uczciwość, sprawdź, czy masz simlocka - bardzo
    prawdopodobne, że nie.

    P.

  • 6. Data: 2012-05-02 21:33:24
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-05-02 14:44, Animka pisze:
    > Ciekawa jestem czy to jest uczciwa firma:

    Tu jest napisane jak ew. odblokować. Nie trzeba płacić.
    http://www.forum.tweaks.pl/szukaj/gt505-simlock/

    P.

  • 7. Data: 2012-05-03 00:31:02
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 21:33, Pan Piskorz pisze:

    > Tu jest napisane jak ew. odblokować. Nie trzeba płacić.
    > http://www.forum.tweaks.pl/szukaj/gt505-simlock/

    Temu pierwszemu nie odpowiedzieli. W bastepnym artykule ktoą napisał to:
    GT505 - 2945#*505# GW520 - 2945#*71001# Następnie kliknij Unlock Sim,
    Networ(...) "OK" 5. Telefon jest już bez simlocka.

    Czy ja mam toczka w toczkę przepisywać to co wyżej (oprócz ostatniego
    zdania)?
    Czy mają być cudzysłowy no i to: Networ(...). Trochę to dziwne i nie
    wiem czy się da wpisać. No i nie wiem czy w telefonie ma być karta sim
    czy nie.

    Z tego co wiem Orange wprowadziło mocne zabezpieczenia do telefonów i
    nawet facet w punkcie gsm się męczył z moim telefonem SE W580i. Musiał
    zmienić oprogramowanie na starsze i dopiero mu się udało...ale ostrzegł
    mnie, , żebym nie wgrywała nowszego oprogramowania, bo kłódka się
    zamknie i simlock znowu się pojawi.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-05-03 00:37:42
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 19:57, Tomek pisze:

    > Jest bardziej uczciwa, niż Ty normalna.

    Bo ty się tym zajmujesz, tak?

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-05-03 00:39:49
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-02 21:31, Pan Piskorz pisze:

    > Zanim sprawdzisz uczciwość, sprawdź, czy masz simlocka - bardzo
    > prawdopodobne, że nie.

    Mam. Znaczek Orange na telefonie namalowany. Aero2 nie rozpoznany, tylko
    komunikat: włóz kartę sim.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-05-03 00:42:38
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-03 00:31, Animka pisze:

> [...]
    > zmienić oprogramowanie na starsze i dopiero mu się udało...ale ostrzegł
    > mnie, , żebym nie wgrywała nowszego oprogramowania, bo kłódka się

    Poprawiłam literówki, które zrobiłam w tym poście.

    --
    animka