  • Data: 2012-05-04 15:38:12
    Temat: Re: Telefon na 2 karty sim z android
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Danecki" jo0d95$s9a$...@i...gazeta.pl

    _umts_u8500.html

    > Z oprogramowaniem dawanym w sieci Play - nie działa (nie daje sobie rady
    > z blokadą TS11). Po zmianie na dowolny alternatywny - działa bez problemu.

    To mój pierwszy raz :) -- stąd te pytania. Chcę kupić ten smartfon -- dla
    mnie jest on bardzo dobry. Nie wiem, jak zmienić to oprogramowanie. Możesz
    podać jakiś link lub opisać to niedużą liczbą zrozumiałych słów? Na telefon
    muszę zaczekać nieco ponad miesiąc -- wynika to z gaśnięcia umowy z Erą,
    z której ma być przenoszony numer telefonu do Playa, od którego mam dostać
    (za 99 złotych + 23% VAT + umowa na 24 miesiące -- około 33 złotych brutto
    miesięcznie) ten właśnie smartfon.

    Internet od Aero2 nie jest tu wcale kluczowym zagadnieniem, ale jeśli
    będzie -- będę się cieszył. Wbrew pozorom ważniejszy dla mnie jest
    odbiornik GPS -- chcę po BT przesyłać koordynaty do netbooka/noteboka,
    na którym chcę oglądać mapy. Zależy mi na dokładności rzędu
    kilkudziesięciu metrów. Wiem, że dzisiejsze smartfony mogą
    mieć dokładność centymetrową, ale dla mnie starczy kilkaset razy gorsza.

    Innym moim problemem jest ewentualność przetaktowania procesora tego smartfonu.
    Czy można przetaktować -- jeśli tak, to w jaki sposób i czym to grozi?

    Chcę (jeśli się uda z Aero2) łączyć się z internetem za pośrednictwem 3G
    i z komputerem za pośrednictwem APka WiFi zrobionego z tego smartfonu.

    Chcę też korzystać c VoIPa na tym smartfonie, ale nie tylko wtedy, gdy
    smartfon znajdzie się w zasięgu WiFi, lecz także wtedy, gdy znajdzie
    się w zasięgu 3G. Czy opóźnienia HSPA (jak mniemam rzędu 100 ms) nie
    będą zbyt duże dla VoIPa?

    Za wszelkie rozsądne informacje -- dziękuję z góry.
    (oszczędzając słowa -- TIA)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'