  • 31. Data: 2011-03-20 09:40:08
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    &p=175803&hilit=JOIKUSPOT#p175803

    > Czy jakiś telefon z windows mobile będzie tańszy od Nokii E51?
    akurat dzisiaj mam mocno ograniczony dostęp do internetu wiec nie
    sprawdzę Ci na allegro, ale z tego co pamiętam, 100% sprawny jakiś tam
    htc był do wziecia za 119zł. natomiast ja nie szczególnie Ci zależy na
    samym używaniu telefonu jako takiego, spokojnie kupisz lekko
    mechanicznei uszkodzony za parę dych. tzn w zeszłym tygodniu spóźniłem
    sie z zakupem samsunga i780 z uszkodzonym dotykiem (dlamnie w 100%
    sprawny bo nie macam ekranu) za 83zł. sam mam obitego asusa p525 z
    losowo działającym mikrofonem - nadawał by się chyba.
    ToMasz

    PS
    jak sam znajdziesz program na WM to mogę Ci sprawdzić czy i jak działa.
    JAk mi internet naprawią oczywiscie.

  • 32. Data: 2011-03-20 09:45:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Czy Samsung i780 ma funkcję routera 3G -> wifi?
    programowo - tak

    > Zapytaj dokładnie o to czego jeszcze nie wiesz...
    > Wydawało mi się że napisałem wyraźnie co chcę zrobić:
    > chcę mieć telefon GSM 3G który udostępni internet innym
    > urządzeniom po złączu wifi klasy g.

    TAk myślałem, ale nie byłem pewien. Natomiast teraz widze, ze oprócz
    "telefonu" samego w sobie, potrzebujesz jeszcze takiego który ma szybkie
    G3 - a to już mocno zawęża ich ilość i powoduje ze parę moich
    wcześniejszych propozycji traci sens. Pozatym to "g" w wifi będzie sie
    mocno nudziło.
    ToMasz

  • 33. Data: 2011-03-20 09:46:42
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    On Sun, 20 Mar 2011 01:34:35 +0100
    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Bo żaden nie oszukuje klienta "unlimited internet access".

    A Era? 9zł miesięcznie daje "nielimitowany dostęp". Używałem tego plany w połączeniu
    z komputerem przez Bluetooth, prędkość spadła po 100 mega.

    Już nigdy więcej sieci 2kb/s :P
    --
    Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

  • 34. Data: 2011-03-20 11:22:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 01:23:52 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Widzisz, bałwanku, żaden polski operator nie zabrania tetheringu. Ani go
    > specjalnie nie taryfikuje.

    Bo to jest azbestowy punkt widzenia - być bardziej hamerykański niż
    tambylcy
    To nic, że normalni (czytaj: nieazbestowi) użytkownicy AT&T stawiają
    gremialnie opór dyktowaniu im, co mają zrobić z towarem za który zapłacili:
    http://www.tipb.com/2011/03/18/atts-war-jailbreak-te
    thering/
    (i setki innych artykułów dowodzących, że problem dotyczy tysięcy
    użytkowników)
    Ważne, żeby zademonstrować swoją hamerykańskość ("u nas w niujorku...")

    Jakie to ślicznie azbestowe. Tak samo jak $199 za telefon to tanio, ale $87
    za telefon to drogo. I broń boże kupować płatnych aplikacji z App Store, bo
    to za drogo. Ech.. nie ma to jak być azbestowym klaunem.

    $20 za usługę ma być płacone, ale jak poszukacie na pms to znajdziecie jego
    wytryski radości jak to sobie zmienił sam klocki w samochodzie, żeby nie
    przepłacać za usługę. I był dumny z siebie podwójnie, raz że tyyyyyle
    zaoszczędził, dwa, że sam zmienił, conajmniej jakby remont generalny
    silnika zrobił.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 35. Data: 2011-03-20 12:00:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 17:02:05 -0500, Pszemol wrote:
    >Typowe polaczkowe: umawiam się, uściskam dłoń na porozumienie,
    >ale jak się da i nikt nie widzi to mam w dupie umowy i reguły, robię
    >to co mi, polaczkowi, pasuje... i jeszcze zbiję po łbie "kapusia" ?

    A po amerykansku to nie ? Nie po to umowa ma 100 stron czy wiecej,
    zeby sie potem dalo stwierdzic "ale umowa tego nie precyzowala".

    Taki Silverstein chcial dwukrotne ubezpieczenie za WTC odebrac, no ale
    to Zyd, wiec moze i z Polski :-)

    J.

  • 36. Data: 2011-03-20 12:05:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Mar 2011 17:01:00 -0500, Pszemol wrote:
    >Umowa mówi że za tetering trzeba płacić ekstra.

    A mozna prosic o link do umowy, ciekawi mnie sformulowanie, bo
    tethering .. nie znam takiego terminu :-)

    >Ty akceptujesz umowę a potem próbujesz używać bez płacenia.
    >Łamiesz postanowienia umowy na którą się zgodziłeś. Więc?

    Tu o podstawy ustroju chodzi :-)
    Placisz za 1GB danych, to operator jest zobowiazany do ich
    dostarczenia, bez pytania po co :-)

    A swoja droga .. jesli oni wiedza ze ja podlaczam jakies urzadzenia ..
    to chyba jest podsluch, tak bez zezwolenia wolno ?

    >Co to jest bramka F2M?

    Takie urzadzenie ktore z jednej strony ma telefon komorkowy, a z
    drugiej udaje linie stacjonarna. Podlaczasz do centralki i np wszyscy
    pracownicy firmy ze swoich wewnetrznych telefonow na biurku dzwonia na
    komorki po stawkach komorkowych a nie TPsa.

    I u nas mocno zakazane.

    J.

  • 37. Data: 2011-03-20 12:18:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 11:22:03 +0000, Waldek Godel wrote:
> [...]
    >przepłacać za usługę. I był dumny z siebie podwójnie, raz że tyyyyyle
    >zaoszczędził, dwa, że sam zmienił, conajmniej jakby remont generalny

    Ale wiesz Waldku - to jest USA, klocki tanie a robocizna droga.
    Tez sam sobie zmieniam, bo to znacznie latwiejsze niz tarabanic sie do
    mechanika. Olej z kolei jechalem do warsztatu, bo za 20 zl nie
    oplacalo mi sie brudzic. Ale czasy sie zmienily, gosc podniosl ceny
    i tez mnie denerwuje 50-100zl za odkrecenie jednej srubki :-)

    Ciekawe jest tylko jak Pszemol czasem pisze jak to dobrze jest to USA
    zorganizowane, kazdy zajmuje sie swoja robota, kazdy jest w niej
    specjalista, wiec robi szybko i sprawnie i wcale nie tak drogo, a za
    dwa dni czytasz jak sie pyta jak wymienic przekaznik w klimatyzacji
    :-)

    J.

  • 38. Data: 2011-03-20 14:53:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    > Bo to jest azbestowy punkt widzenia - być bardziej hamerykański niż
    > tambylcy
    > To nic, że normalni (czytaj: nieazbestowi) użytkownicy AT&T stawiają

    Dla Ciebie to są "normalni", czyli dla mnie dusigrosze :-)

> [...]
    > użytkowników)
    > Ważne, żeby zademonstrować swoją hamerykańskość ("u nas w niujorku...")

    Co innego być przeciwny do polityki firmy i protestować
    a co innego łamać reguły i umowy które się samemu podpisało.
    Szkoda że tego nie rozumiesz.

> [...]
    > bo
    > to za drogo. Ech.. nie ma to jak być azbestowym klaunem.

    A kto mówi "bron boze nie kupowac"? Ja jeszcze platnej nie kupilem
    bo nie mialem takiej potrzeby. A nie ze bron boze... Po co ten dżihad?

> [...]
    > przepłacać za usługę. I był dumny z siebie podwójnie, raz że tyyyyyle
    > zaoszczędził, dwa, że sam zmienił, conajmniej jakby remont generalny

    Ty Waldek widzę, że jednak nie jesteś zbyt mądry...
    Czy ja kupując samochód podpisywałem papiery, że tarcze i klocki
    hamulcowe będę wymieniał tylko u dealera i płacił mu za tą usługę?
    Bo klient ATT podpisuje takie papiery w stosunku do tetheringu.
    Czujesz różnicę?

    Swoją drogą ciekawa jest ta fascynacja Twoja moją osobą że
    nawet zrobiłeś tak rozległy research na mój temat że na grupę
    samochody trafiłeś... :-) Jesteś moim największym fanem, wiesz? :-))

  • 39. Data: 2011-03-20 14:53:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 11:22:03 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > przepłacać za usługę. I był dumny z siebie podwójnie, raz że tyyyyyle
    > zaoszczędził, dwa, że sam zmienił, conajmniej jakby remont generalny

    Mnie bardziej bawią ciągłe pytania czy nie da się czegoś tańszego do
    tetheringu znaleźć :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 40. Data: 2011-03-20 14:55:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > oplacalo mi sie brudzic. Ale czasy sie zmienily, gosc podniosl ceny
    > i tez mnie denerwuje 50-100zl za odkrecenie jednej srubki :-)

    Poza tym, to nie były same klocki lecz klocki, tarcze i wymiana płynu.
    Za taką robotę liczą sobie 1000dolców.

> [...]
    > specjalista, wiec robi szybko i sprawnie i wcale nie tak drogo, a za
    > dwa dni czytasz jak sie pyta jak wymienic przekaznik w klimatyzacji

    Bo to tak ma działać w teorii. Niestety w praktyce widzę, że do takich
    robót dają debili zarabiających minimum socjalne i nie dbających
    o karierę. I wychodzi na to, że lepiej coś łatwego samemu zrobić
    z książką serwisową w ręce i mniej się błedów zrobi niż u fachowca :-))