    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Date: Sun, 20 Mar 2011 10:40:08 +0100

    Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    &p=175803&hilit=JOIKUSPOT#p175803

    > Czy jakiś telefon z windows mobile będzie tańszy od Nokii E51?
    akurat dzisiaj mam mocno ograniczony dostęp do internetu wiec nie
    sprawdzę Ci na allegro, ale z tego co pamiętam, 100% sprawny jakiś tam
    htc był do wziecia za 119zł. natomiast ja nie szczególnie Ci zależy na
    samym używaniu telefonu jako takiego, spokojnie kupisz lekko
    mechanicznei uszkodzony za parę dych. tzn w zeszłym tygodniu spóźniłem
    sie z zakupem samsunga i780 z uszkodzonym dotykiem (dlamnie w 100%
    sprawny bo nie macam ekranu) za 83zł. sam mam obitego asusa p525 z
    losowo działającym mikrofonem - nadawał by się chyba.
    ToMasz

    PS
    jak sam znajdziesz program na WM to mogę Ci sprawdzić czy i jak działa.
    JAk mi internet naprawią oczywiscie.