  • 311. Data: 2011-04-01 06:39:58
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > To dopiero chore byłoby...
    > Ja nie jestem handlarzem telefonów :)

    Jak kraj chory to i ludzie pewnie chorzy :-)

  • 312. Data: 2011-04-01 06:40:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nieprzytomny jesteś?
    > Właśnie tego dotyczy ten wątek: szukam telefonu
    > do kupienia na wolnym rynku... co ma funkcję
    > dzielenia się z innymi internetem po łączu wifi.

    Ale zamiast iPhone'a a nie dodatkowo !!!

  • 313. Data: 2011-04-01 12:26:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Taki nie ma. Na bilans nabycia telefonu składają się uzyskana wartość i
    > poniesione koszty takie jak kontrakt. Tylko trudno określić jakie te
    > koszty dokładnie są nawet u konkretnego ludzika. Wartość zresztą też
    > wątpliwa jest jak widać.

    Widzę, że nic do ciebie nie dociera. Powtarzasz się jak zdarta płyta.
    Żebyś choć zastanowił się nad tym co ja napisałem... ech.

  • 314. Data: 2011-04-01 12:27:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak kraj chory to i ludzie pewnie chorzy :-)

    Takie procedury widziałem w Polsce... ludzie biorą telefony
    w abonamencie potem zanoszą do budki z telefonami
    w supermarkecie aby dostać 1/3 wartości telefonu od handlarza.
    To jest dopiero chore. Nie znam takich procederów w USA.

  • 315. Data: 2011-04-01 12:28:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale zamiast iPhone'a a nie dodatkowo !!!

    Czyli nieprzytomny jesteś, dziękuję za informację.

  • 316. Data: 2011-04-02 07:30:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > w supermarkecie aby dostać 1/3 wartości telefonu od handlarza.
    > To jest dopiero chore. Nie znam takich procederów w USA.

    Chore jest to, by dostając niepotrzebny produkt i to za darmo nie pozbyć się
    go na wolnym rynku z zyskiem.

  • 317. Data: 2011-04-02 07:37:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli nieprzytomny jesteś, dziękuję za informację.

    Tak tak, w szpitalu leżę, na kompletne zidiocenie :-)

  • 318. Data: 2011-04-02 09:10:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Apr 2011 07:27:33 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    >w supermarkecie aby dostać 1/3 wartości telefonu od handlarza.
    >To jest dopiero chore. Nie znam takich procederów w USA.

    Bo tam sie sprzedaje na ebayu ? :-)

    Pszemolu, wszystko kwestia marketingu.
    U nas bylo, a czasem i jest tak, ze jak jestes gadatliwy i
    potrzebujesz odpowiednio duzo minut, to pewne modele masz "za
    zlotowke" lub za niewielka kwote. A telefon nowy ci niepotrzebny, bo
    stary jest dobry, albo kupiles sobie lepszy.
    No to co zrobic ?

    A w innych krajach u innych operatorow bylo np tak ze placisz za
    telefon pelna cene, ale w zamian dostajesz znizke w abonamencie.
    Tylko ze powiedzmy 600zl w Polsce to jest niemalo, a 150 euro w
    Irlandii to nieduzo - wiec moze stad roznica w podejsciu marketingowym
    :-)

    Na to dochodza jeszcze inne czynniki, ktore powoduja ze operatorzy
    wola wcisnac klientowi telefon i wyzszy abonament.

    J.

  • 319. Data: 2011-04-02 09:24:38
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał :

    > Pszemolu, wszystko kwestia marketingu.

    Tylko nie pisz, że chcesz mu coś wytłumaczyć. Prosiłem miesiąc temu, skończcie
    go karmić.

  • 320. Data: 2011-04-02 14:27:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Apr 2011 11:24:38 +0200, Tomek wrote:
    >Tylko nie pisz, że chcesz mu coś wytłumaczyć. Prosiłem miesiąc temu, skończcie
    >go karmić.

    Pszemol nieglupi chlop i rozumie.
    Czesto na przykladzie wlasnym :-)

    J.