  • Data: 2011-03-20 15:18:57
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Mar 2011 10:03:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    > W jaki sposób są zakazane? Umową z TPSA czy prawem polskim?
    > I czy to F2M urządzenie rozpoznaje rozmowy co idą na linie kablowe
    > i przełącza tylko gdy docelowy numer idzie na komórkę czy cały
    > ruch przełącza na komórki?

    Całość formy sprzedaży wybranej przez Apple i AT&T jest nielegalna na
    terenie Europy. NIELEGALNA. Mówi ci to coś?
    Apple i niemieckie sieci dostały poważnie po łapach od sądów jak próbowały
    takie coś wprowadzić, dlatego też w Europie gejfony są dostępne bez umowy,
    bez simlocka. Mówi ci to coś, azbestowy buszmenie?
    Tak, ty lubisz, jak jest z simlockiem i smyczą, $199 to jest tanio, ale $40
    to jest drogo, oszczędzania na abonamencie to jest bycie dusigroszem, ale
    oszczędzanie na tak nieistotnym elemencie samochodu jakim są hamulce to
    jest roztropność i przezorność.
    Wiesz, że każdy normalny człowiek po takich tekstach i takim przyjęciu na
    grupie by się nie pokazał więcej ze wstydu? No ale to trzeba być normalnym
    i mieć wstyd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł