  • Data: 2011-03-20 19:25:57
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message
    news:im5c9n$gub$1@news.onet.pl...

    > 1000$/h powiadasz? To i tak nie tak drogo.

    Nie, nie napisałem $1000/h tylko za całą robotę.

    > Słyszałem o zwykłej wymianie oleju za 25.000$, ale tam prawie całe koszta
    > to była lotnicza przesyłka autka, dopisz coś jeszcze do tych koztów bo
    > brzmi to w najlepszym przypadku śmiesznie.

    To, że Ty nie znasz realiów finansowych w USA nie jest moją winą.
    Nikt Ci tu nie zrobi naprawy na Twoich częściach - jak w Polsce...
    Tu płacisz za robociznę i za części haracz bo nie ma innej drogi.
    No chyba że wybierzesz nieautoryzowany serwis na rogu ciemnej
    ulicy, ale wtedy lepiej abyś wiedział co robisz i znał człowieka który
    Ci naprawę robił.