  • Data: 2011-03-20 19:37:25
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Długo wytrzymałeś - wiedziałem że się nie opanujesz i w końcu odpiszesz
    :-)))
    Nie masz widać silnej woli, he, he :-)

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Całość formy sprzedaży wybranej przez Apple i AT&T jest nielegalna na
    > terenie Europy. NIELEGALNA. Mówi ci to coś?

    Mówi mi to, że prawo w Europie jest trochę inne niż prawo w USA.
    To co legalne w USA nie jest legalne w Europie i na odwrót.

    > Apple i niemieckie sieci dostały poważnie po łapach od sądów jak próbowały
    > takie coś wprowadzić, dlatego też w Europie gejfony są dostępne bez umowy,
    > bez simlocka. Mówi ci to coś, azbestowy buszmenie?

    Dlatego musicie płacić jak za złoto :-)
    Ale po co te epitety? Czemu te emocje?

    > Tak, ty lubisz, jak jest z simlockiem i smyczą,

    Nie, nie lubię. Ale gdyby był bez smyczy za $1000 to bym nie kupił.
    Mało kto by kupił. Tak jak mało kto kupuje w Europie i muszą sobie
    dorabiać bajeczki ideologiczne, jak Ty sobie dorabiasz... Poprawiają
    sobie potem humor nazywając "gejfonem" i inne w tym stylu...
    To są wszystko reakcje psychologiczne na właśnie niemożność
    posiadania czegoś. Tak jak głupie dzieci w szkole poniżają i prześladują
    mądrzejsze - z zazdrości, bo wiedzą że nie dorównają im...
    Tak samo jest z Tobą i Twoimi telefonikami z androidem - chwalisz
    je bo sobie iPhona kupić nie możesz.

    > $199 to jest tanio, ale $40 to jest drogo,

    Oczywiście! $199 na dwa lata to tanio. $40 na 2 tygodnie to drogo.
    Szkoda że brakuje Ci IQ aby tą różnicę dostrzec.

    > oszczędzania na abonamencie to jest bycie dusigroszem, ale
    > oszczędzanie na tak nieistotnym elemencie samochodu jakim
    > są hamulce to jest roztropność i przezorność.

    Nie oszczędzam na hamulcach. Kupiłem oryginalne części Hondy.
    Oszczędzam na nadmuchanych taryfach za robotę w firmach.
    Ale to też pewnie jest nieuchwytne dla Twojego niskiego IQ.

    > Wiesz, że każdy normalny człowiek po takich tekstach i takim przyjęciu na
    > grupie by się nie pokazał więcej ze wstydu? No ale to trzeba być normalnym
    > i mieć wstyd.

    A wiesz że każdy normalny człowiek wstydziłby się napisać że już
    nie odpisze a potem pokazał słabą wolę i wrócił do dyskusji? :-)))
    Jesteś zerem stary! Zerem uprawiającym zwyczajną świętą wojnę ideologiczną.