  • Data: 2011-01-06 12:53:03
    Temat: Re: Tel używany do 550 zł
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Nadal wiesz lepiej, czego potrzebuje pytający?

    oczywiscie

    >To wróć do starej stopki.

    jakbys mial wiecej niz jeden zwoj na mozgu to bys sam doszedl do tego ze
    uzywam dwoch kompow z dwoma ustawieniami i na dwoch
    zarowno nicki jak i stopki sie roznia

    >Znowu handlujesz tam jakimś złomem, czy tylko naganiasz klientów?

    nigdy nie handlowalem ani nie naganialem klientow, mam w zwyczaju publicznie
    wychwalac produkt ktorym jestem zachwycony. (także na odwró jak cosmi sie
    nie spodoba)
    Swego czasu mialem 4 telefony LG na sprzedaz (bo dostalem je do abonamentow
    , nie byly mi potrzebne)
    ale chwalic gt 540 zaczlaem zanim je nabylem jak i po tym jak je sprzedalem

    >Zresztą wątkotwórca chce używany, więc po cholerę wciskasz tu ciemnotę o
    >rzekomo nowej "Curvie" za pięć i pół stówy?

    nie wciskam ciemnoty, jak kupowalem BB 8900 w orange to z czystej ciekawosci
    zerknalem na allegro i wdzialem oferty za okolo 600 zl
    z nowym takim telefonem, a skoro mozna miec nowy mniejwiecej w tej cenie co
    uzywany inny to chyba jednak lepszy nowy zwlaszcza ze wiekszosc
    z rzeczy wymienionych przez pytajacego ma (procz dotykowego ekranu)

    P.