  • Data: 2011-02-04 13:02:59
    Temat: Re: Technika DSP - demodulacja FSK
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 04 Feb 2011 13:55:45 +0100, J.F napisał:

    > Beda strzelac do takich :-)

    ;-)

    > No wlasnie - przeciez jest chyba do tego troche gotowego
    > oprogramowania, nie mozna podejrzec ?

    Większość rozwiązań na uC jest zamkniętoźródłowe.
    Podglądałem kilka rozwiązań już - ale na zabawe mam czas tylko w weekendy.
    W zeszły weekend doszedłem do wniosku że goertzel reaguje zbyt wolno, za
    to mnożenie i opóźnienie wygląda obiecująco. Muszę się tylko nauczyć
    projektowania filtrów FIR i ich implementacji.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB