  • 101. Data: 2015-06-26 23:36:24
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik s...@g...com napisał:

    > Np. takie volvo kupione przez chińczyków:)

    Ile kosztuje "honor" i za ile można go sprzedać? :-)

  • 102. Data: 2015-06-27 08:33:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik s...@g...com napisał:

    >Ile kosztuje "honor" i za ile można go sprzedać? :-)

    Wielce interesująca dyskusja, tylko trochę mało zrozumiała, moglibyście
    podkręcić jasność wypowiedzi, naczy czy volvo straciło honor? Cnotę? Jakość?

    Nasranego nocnika nie pytam, bo zapewne odpowie co najwyżej linkiem do
    jakiejś antysemickiej strony.

  • 103. Data: 2015-06-27 12:20:23
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ile kosztuje "honor" i za ile można go sprzedać? :-)

    Honor, o którym ja piszę, jest bez cudzysłowów.
    A ile kosztuje? Zapytajmy tych, co swoich rodziców do burdelu by sprzedali,
    za 1.50 PLN brakujące do piwa.
    Tych, co biednemu zajebią ostatnią kromkę chleba... itd.
    Będziemy blisko odpowiedzi na pytanie.
    Dość podsumować, że dla jednych honor jest jedną z wartości nadrzędnych, a
    dla innych mniej wart, niż zużyta srajtaśma.
    Aha, jeszcze pytanie, za ile sprzedać? Nie wiem. Może pierdolę bzdury, ale
    honor mam i na pewne rzeczy mi nie pozwala, choć mogę i umiem.
    Zresztą, to chyba temat raczej na pl.sci.filozofia...?

    896510439 896126048 222478125 222478457

  • 104. Data: 2015-06-27 13:55:38
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Ghost napisał:

> [...]
    > Jakość?
    >
    > Nasranego nocnika nie pytam, bo zapewne odpowie co najwyżej linkiem do

    Honor dobrej firmy, to marka, znak towarowy, renoma, zaufanie klientów.
    Sprzedać można bez trudu. Potem byle g... produkuje się pod tą nazwą,
    dopóki się jej nie zeszmaci i klienci nie odejdą od niej na amen. To
    jedna strona medalu.
    Jest też inna - nasi w FSO unieśli się honorem, gdy Volksvagen szukał
    fabryki. Pamiętam gniewne artykuły w gazetach - Niemiec chce nas
    wykupić, nie damy itd. Efekt jest jaki jest. Honorem się nie najedli, no
    ale też i FSO nie było jakąś dobrą marką.

    O Volvo nie ja pisałem ale może miałeś wątpliwość co do mojej
    wypowiedzi, wiec wyjaśniam o co mi biegało.

  • 105. Data: 2015-06-27 14:46:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 13:55:38 +0200, Maciek napisał(a):
> [...]
    > wykupić, nie damy itd. Efekt jest jaki jest. Honorem się nie najedli, no
    > ale też i FSO nie było jakąś dobrą marką.

    Nie przesadzaj. Tam nie o zaden honor szlo, ani o marke, bo wszak
    zaraz to bylo Daewoo, tylko o pieniadze.
    Nie wiem - czy VW chcial za malo zaplacic, czy za duzo dostac, czy o
    honor zalogi poszlo, ktora chial wyp* wraz z jej zwiazkami zawodowymi,
    ale to tez pieniadze.

    Wybor Daewoo ... akonczylo sie, jak sie skonczylo, ale czy to bylo do
    przewidzenia w chwili zawarcia umowy ?

    J.

  • 106. Data: 2015-06-27 14:57:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, June 27, 2015, 2:46:37 PM, you wrote:

    [...]

    > Wybor Daewoo ... akonczylo sie, jak sie skonczylo, ale czy to bylo do
    > przewidzenia w chwili zawarcia umowy ?

    Kto mógł przewidzieć, że z powodu afery łapówkarskiej w Korei pod nóż
    pójdzie dział samochodowy DU?

    Uprzedzając: mam porównanie jakości koreańskiej po 17 latach od
    produkcji z francuską po 8 latach. W Lanosie mam oryginalne
    silentblocki w zawieszeniu i przy przebiegu ponad 270kkm nic mi się
    nie tłucze. Amortyzatory mają 170kkm. W 8-letnim francuskim, z
    przebiegiem mniejszym ponad 4-krotnie zawieszenie się tłucze tak, że
    strach przejeżdżać przez nierówności :( Amortyzatory też błagają o
    wymianę :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 107. Data: 2015-06-27 15:17:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 14:57:42 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    > [...]
    > Kto mógł przewidzieć, że z powodu afery łapówkarskiej w Korei pod nóż

    Tam chyba szersza byla przyczyna - trzesienie ziemii i kryzys w calej
    Azji ?

> [...]
    > przebiegiem mniejszym ponad 4-krotnie zawieszenie się tłucze tak, że
    > strach przejeżdżać przez nierówności :( Amortyzatory też błagają o

    No, w Nubirze tak dlugo nie wytrzymywaly.
    Ale ktore auto wytrzyma 180 po plytostradzie :-)

    J.

  • 108. Data: 2015-06-27 16:09:13
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > exactly. Gdybym miał szmatę zamiast honorum to bym zbijał szmal produkując
    > wynalazki w rodzaju "cudowna lampa lecznicza", wytworzona za 30 zł i
    > sprzedana za 2500 emerytowi.
    > Ale nie mam życzenia maczać paluchów w czymś takim. Wolę zarobić mniej za
    > to uczciwie. Wiem, nie nadaję się na polityka.

    To jeszcze raz gratuluję, że stać Cię na posiadanie honoru.
    Trzymając się tej lampki, to jesli handlowiec zamówił w fabryce partię
    lampek, to jaka jest wina fabryki, że ktoś oszukuje emerytów?

> [...]
    > Niby jak to sprawdzić przed zakupem ?
    >
    > Pół biedy, kiedy to się sprowadza do braku estetyki czy wygody w
    > użytkowaniu. Ale chińczyk pisze program tak, że nawet czas tam płynie po
    > chińsku - opisywałem to szeroko swego czasu.
    >
    > Jednym słowem - sprzętowo nawet może być. Co z tego, kiedy software jest
    > kompletnie do dupy. Nie - słabe czy marne.
    > Do dupy - tak, że nie ma szans, żeby toto działało przynajmniej poprawnie.
    >
    > A wystarczyłoby posiedzieć na tym softem 2 dni dłużej.
    > To jak to wytłumaczyć inaczej niż wrodzonym dziadostwem ?

    Okrojonym budżetem. Zabrakło pieniędzy na 2 dni pracy programisty.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 109. Data: 2015-06-28 17:28:24
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > No, w Nubirze tak dlugo nie wytrzymywaly.
    > Ale ktore auto wytrzyma 180 po plytostradzie :-)
    Nie przesadzaj, mój Matiz ma 15 lat, 158tys i wszystko
    oryginalne oprócz czujki zapłonu i kabli zapłonowych.
    A caly czas się tłucze po mieście i to na krótkich dystansach.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    ---
    Avast.

  • 110. Data: 2015-06-28 17:35:07
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-06-27 o 12:20, ACMM-033 pisze:

> [...]
    > Dość podsumować, że dla jednych honor jest jedną z wartości nadrzędnych,
    > a dla innych mniej wart, niż zużyta srajtaśma.
    Dałem tu już linka do plskiego wynalazcy w ogóle u nas nieznanego, Jana
    Szczepanika, działał na początku XX w, wynalazł tkaninę kuloodporną
    która uratowała następcę tronu Hiszpańskiego, zrobił też kamizelkę którą
    zamówił car Mikołaj II który był tak z niej zadowolony że chciał
    wynagrodzić go orderem, ale Szczepanik ze względów patriotycznych go nie
    przyjął. Miał honor.

    --
    Pozdr

    Janusz_K