  • Data: 2015-06-26 16:33:29
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niektórym honor nie pozwala na syfiastą produkcję. I nie dla każdego
    > pieniądze są od honoru ważniejsze.

    exactly. Gdybym miał szmatę zamiast honorum to bym zbijał szmal
    produkując wynalazki w rodzaju "cudowna lampa lecznicza", wytworzona za
    30 zł i sprzedana za 2500 emerytowi.
    Ale nie mam życzenia maczać paluchów w czymś takim. Wolę zarobić mniej
    za to uczciwie. Wiem, nie nadaję się na polityka.

    w przypadku wspomnianego piecyka nie chodzi o parametry.
    Te są zapewne ok. Rzecz w syfiaście napisanym oprogramowaniu.
    Niby jak to sprawdzić przed zakupem ?

    Pół biedy, kiedy to się sprowadza do braku estetyki czy wygody w
    użytkowaniu. Ale chińczyk pisze program tak, że nawet czas tam płynie po
    chińsku - opisywałem to szeroko swego czasu.

    Jednym słowem - sprzętowo nawet może być. Co z tego, kiedy software jest
    kompletnie do dupy. Nie - słabe czy marne.
    Do dupy - tak, że nie ma szans, żeby toto działało przynajmniej poprawnie.

    A wystarczyłoby posiedzieć na tym softem 2 dni dłużej.
    To jak to wytłumaczyć inaczej niż wrodzonym dziadostwem ?