  • Data: 2010-06-10 10:19:34
    Temat: Re: Tatry Zachodnie - zdjęcia
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Cze, 13:44, Anonymouse <j...@g...pl> wrote:

    > Generalnie ciasne kadry w górach mi nie przeszkadzają ale tu jest za
    > dużo podobnych kadrów, za dużo tych ciasnych, przydałoby się
    > urozmaicić jakimś ujęciem szerokim, jakąś panoramką

    Ostatnio jakoś bardziej właśnie podbaja mi sie takie ujęcia. Wcześniej
    robiłem jedną panoramę za drugą (im szerzej tym lepiej), a teraz
    bardzo mi się podobają dłuższe ogniskowe+ciasne kadrowanie, żeby
    podkreślić kształt zboczy, grani itp. Wydaje mi się teraz, że na
    szerokich ujęciach (tam gdzie byłem na ostatniej wycieczce) wszystko
    wychodziło zbyt płasko.

    Wygląda na to, że tym razem przegiąłem w drugą stronę chociaż narazie
    mam opory w usunięciu czegos z galerii bo w każdym z tych zdjęć jest
    coś co mi się podoba :P

    Pozdrawiam, Tomasz