    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Tatry Zachodnie - zdjęcia
    Date: Wed, 09 Jun 2010 14:44:00 +0200

    W dniu 2010-06-09 14:28, John Smith pisze:

    > Ale po co mam oglądać dziś zdjęcia gorsze od tego co Adams spłodził
    > dysponując techniką sprzed X lat? :-)
    > Do kalendarza wolę Adamsa, do albumu powinno być więcej luda. :-)

    W kwestii techniki i jakości, to dzisiejszej dużo brakuje do tej sprzed
    X lat:). A po co oglądać takie zdjęcia? Nie wiem, o ile wiem Adams nie
    dotarł do tatr:)

    > Nie wiem, może zadziałałyby na papierze, w większej rozdzielczości. Na
    > ekranie na mnie nie działają.

    Masz inny gust. Dla Ciebie za ciasno i bez kolorów, dla mnie akurat. Ot
    co. Jeden woli czarno-białe inny tylko hdr i rybie oko, albo panoramki:)

    > Ja też wiem dlaczego są oba, ale niestety pokazanie ich razem wygląda
    > jak zrzut z karty i pokazuje, że żadne nie jest wystarczająco dobre.

    Nie przesadzaj, raptem kilkanaście zdjęć i jedna niezdecydowana para.
    Tak nawiasem, jesteśmy na p.r.f.CYFROWA a nie p.r.f.ART. Tam takiego
    należało by zjeść razem z butami.

    Zresztą ktoś bardziej nawiedzony uraczył by nas fascynującą historią, że
    te dwa podobne zdjęcia to jego luźna metafora ilustrująca związek
    dwojga/óch partnerów. Autor celnie pokazuje jak można zupełnie różnie
    interpretować to samo, a dopiero połączenie dwóch różnych spojrzeń jest
    obrazem całości;) No dobra popłynąłem;)

    Pozdrawiam,
    A.