  • 11. Data: 2010-07-13 16:00:16
    Temat: Re: Tansza alternatywa obudowy wodnej do lustra ?
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "arek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:dfccc891-3eaa-4f18-bb0a-de885bec0be7@k39g2000yq
    b.googlegroups.com...
    jeśli ktoś jest naprawdę zainteresowany to zamiast jak zwykle z góry
    krytykować i teoretyzować niech po prostu zadzwoni do producenta albo
    poczyta na branżowych forach.

    A nie możesz odpowiedzieć wprost na pytanie i powiedziec ile będzie
    kosztować obudowa i jakie ma możliwości sterowania?

    Pozdrawiam Przemek

  • 12. Data: 2010-07-13 21:24:00
    Od: Arek P <a...@g...com>

    > A nie możesz odpowiedzieć wprost na pytanie i powiedziec ile będzie
    > kosztować obudowa i jakie ma możliwości sterowania?
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    Każda obudowa jest inna bo z reguły są robione na zamówienie, a ich
    cena zależy od wielu czynników, m.in. max głębokości, zastosowanego
    portu (płaski, kopułowy, szklany, plastik), ilości i rodzaju
    sterowania (przyciski elektroniczne, mechaniczne, ich ilość i co ma
    być sterowane), wyprowadzeń na zewnątrz (monitor, viewfinder,
    oświetlenie, lampy błyskowe) itp, itd. Generalnie jeśli masz tani
    aparat lub chcesz się pochlapać w basenie czy na powierzchni wody to
    sobie odpuść - jest wiele tanich, seryjnie produkowanych obudów
    plastikowych do zastosowań amatorskich. Niestety, nie zaspokoję Twojej
    ciekawości - jeśli jesteś zainteresowany to po prostu zadzwoń i
    porozmawiaj z konstruktorem a wszystko Ci wyjaśni.

  • 13. Data: 2010-07-14 19:09:15
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Arek P" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    ciekawości - jeśli jesteś zainteresowany to po prostu zadzwoń i
    porozmawiaj z konstruktorem a wszystko Ci wyjaśni.

    Generalnie to mam dokładnie taki sam aparat jak Twój (5Dm2). Interesuje mnie
    obudowa dokładnie dokładnie taka jaką Ty zamówileś. Tak więc jescze raz, za
    ile i jakie ma parametry? Po co mam dzwonić z Irlandii skoro możesz po
    prostu napisać co i jak... To takie trudne?

    Pozdrawiam i czekam na konkretną odpowiedź, Przemek

  • 14. Data: 2013-12-29 01:32:07
    Od: l...@g...com

    W dniu wtorek, 13 lipca 2010 14:09:25 UTC+2 użytkownik arek napisał:
> [...]
    > ciśnienie na głębokości 200m.
    > Średnio ceny produktów są dwu krotnie niższe niż zagraniczne
    > odpowiedniki (czym droższy aparat/kamera tym droższa jest obudowa, a
    > zatem oszczędność większa). Przy okazji serwis masz na miejscu oraz
    > możliwość indywidualnego uzgodnienia parametrów obudowy. (max
    > głębokość, rodzaj sterowania, itp.).
    > Obudowy nie są może najładniejsze ale cena jest nie do przebicia
    > zwłaszcza jeśli ktoś ma droższy sprzęt. (obudowy są na bazie
    > aluminiowej rury, a nie komputerowo frezowanego jednego kawałka
    > aluminium dokładnie pod wymiar aparatu/kamery).

    Witam
    Jak sprawuje się obudowa do 5d mk2? Ja mam mk3 i stoję przed wyborem obudowy.
    Daj znać bo jestem bardzo ciekawy.

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 15. Data: 2013-12-29 09:47:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 4. Juli 2010 20:01:00 UTC+2 schrieb pysson:

    > I raczej "tertium non datur".
    > Do G10/11 coś znajdziesz, do 550 chyba nie.
    > Jeśli Ci się uda, pochwal się, proszę.
    > Mam podobny dylemat i w tej chwili przekonuję sam siebie, że coś z tego
    > : http://www.ewa-marine.com
    > wystarczy.
    >
    > Pozdrawiam
    > pss

    mam cos takiego

    to sie nadaje do fotografii w poblizu lustra wody - tuz pod nim .
    robilem w wodach czystych i jasnych. praktycznie poniej 1 m pod lustrem wody bylo tak
    ciemno , ze zdjecia byly poruszone , osweitlenie plaskie , nieplastyczne.
    wypadaloby podpiac lampe blyskowa .

    w sumie praktycznie stosowalem majac grund pod nogami ( brzeg morza , rzeka , basen).

    Szczelne , ale obsluga nie za wygodna.
    Pod woda zawarte powietrze mocno ciagnie do gory.

    Ma sens jesli sporadycznie chce sie zrobic zdjecia inne niz zwykle .

    ale zdumiewajaco dobre efekty daje cos takiego:

    http://www.amazon.de/GoPro-Kamera-Zubeh%C3%B6r-Editi
    on-Outdoor/dp/B009TCD8V8/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1388
    306556&sr=8-4&keywords=pro+go

    jest tez wersja starsza , tansza.

    nie mam , widzialem efekty , zdjecia w 100% wielkosci - lepsze niz oczekiwalbym.
    szum , rozdzielczosc , calkiem akceptowalne , nieco mniejsza dynamika , ale pod woda
    wystarcza.

    w sumie zrezygnuje z worka i kupie go hero.

  • 16. Data: 2013-12-30 00:59:12
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2013-12-29 09:47, XX YY pisze:

    ja robiłem do ok 6 metrów pod wodą aparatem Olympus Tough 820 (kosztuje
    poniżej 1000 zł). Jest w pełni wodoszczelny i jak dla mnie idealny -
    mały i ładne fotografie robi:

    nurkowanie ok 6 metrów:
    http://www.babicz.art.pl/galeria/nurkowanie-lanzarot

    snorking:
    http://www.babicz.art.pl/galeria/snorking-lanzarote

    i jeszcze filmik z nurkowania (też ten sam Olympus):
    http://www.youtube.com/watch?v=k9_PoWrTcog

    Wojtek

  • 17. Data: 2014-01-03 11:36:59
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    XX YY <f...@g...com> napisał(a):

> [...]
    tak ciemno , ze zdjecia byly poruszone , osweitlenie plaskie , nieplastyczne.

    Np. na Hanczy nawet na 15-20 metrach wychodzi mi na iso800 1/15 sekundy czasu
    naswietlania (bez
    zadnego dodatkowego HIDa czy uzywania innych latarek) wiec nie za bardzo rozumiem. W
    cieplych
    wodach, gdzie wizura siega 20-30 metrów sytuacja jest komfortowa - oczywiscie jak
    chcesz miec
    kolory, to zabierasz swiatło, no ale to juz inny temat.

  • 18. Data: 2014-01-03 12:32:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Np. na Hanczy nawet na 15-20 metrach wychodzi mi na iso800 1/15 sekundy czasu
    naswietlania (bez

    robiles zdjecia aparatem w tym worku ?

  • 19. Data: 2014-01-03 14:42:56
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    XX YY <f...@g...com> napisał(a):

    >robiles zdjecia aparatem w tym worku ?

    OK, nie zrozumialem, ze odnosisz sie do konkretnego produktu.

  • 20. Data: 2014-01-03 15:28:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Freitag, 3. Januar 2014 14:42:56 UTC+1 schrieb I. Tichy:
    > XX YY <f...@g...com> napisaďż˝(a):

    > OK, nie zrozumialem, ze odnosisz sie do konkretnego produktu.

    wlasnie , worek jest wyjtkowo uciazliwy w uzyciu.