  • 1. Data: 2010-07-02 22:36:08
    Temat: Serwis Fototronic na Żurawiej
    Od: ViFot <v...@g...pl>

    Moja historyjka o dwóch serwisach
    W 5dMk2 obluzowały mi się saneczki od lampy błyskowej . Dzwonię do
    CSI na Żytniej i pytam czy można się umówić na dokręcenie tych sanek
    na poczekaniu. Pan stanowczo zaprzecza . Aparat musi zostać, wycena po
    24 godz. i później naprawa. Nie pomagają prośby i argumenty że
    mieszkam ponad 100 km od Wawy i aparat jest mi potrzebny do pracy .
    Nie było mowy o jakimkolwiek terminie. Aparat musi zostać i tyle.

    Google i znajduję serwis na Żurawiej - Fototronic . Miła Pani po
    konsultacji z serwisantem potwierdza że mogę przyjechać, byle przed
    16. Ze względu na korki zjawiam się tuż przed 16 . Przychodzi
    serwisant zabiera aparat. Wraca po 5 min i mówi - proszę sprawdzić
    sprzęt. Jest OK . Pytam ile za usługę . Serwisant odpowiada - NIC.
    Byłem zszokowany ! Na Żytniej wypieli się na mnie a w Fototroniku
    miło, expresowo i jeszcze za darmo.
    Jak mawiał mój dziadek - są ludzie i ludziska...

    Serdecznie dziękuję Fototronik !

  • 2. Data: 2010-07-03 21:30:44
    Temat: Re: Serwis Fototronic na Żurawiej
    Od: Songoku <s...@i...pl>

    To całe CSI już niejednokrotnie zbierało negatywne opinie.
    Wiele historii można przeczytać na forach o ich podejściu do klienta i
    sprzętu.
    Dobrze, że jest konkurencja!

  • 3. Data: 2010-07-04 16:52:45
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-03 00:36, ViFot wrote:

    > sprzęt. Jest OK . Pytam ile za usługę . Serwisant odpowiada - NIC.
    > Byłem zszokowany ! Na Żytniej wypieli się na mnie a w Fototroniku
    > miło, expresowo i jeszcze za darmo.
    > Jak mawiał mój dziadek - są ludzie i ludziska...

    to nie mogłeś mu odpalić chociaż dychę za fatygę? :P